חתונה בשלט רחוק: סגרו גן אירועים בשיחת טלפון אחת מניו זילנד

05/07/2015 | מאת: אלה בידר

סיון והראל חיו בניו זילנד כאשר הראל כרע ברך וביקש את ידה. לשניהם היה ברור שאת הכוס שוברים בישראל, וכך, בשיחה אחת הם סגרו על המקום. בהודעת טקסט הם שריינו את הדי.ג'יי. עכשיו הם נשואים טריים, חיים את החלום הישראלי במושב וחולמים על 4 ילדים

sivan harel01


כשסיון ליבנה, סטודנטית לתקשורת מקיבוץ מורן, טסה לתאילנד ב-2009, לא הייתה מסיבה באי קופנגן שהיא לא רקדה בה. שם היא פגשה בהראל גרשוני, מושבניק ממדרך עוז, מנהל ההפקות והברים במועדון הטרמינל האגדי, שהסתובב על קטנוע מקרטע וחרש כל חור באי התאילנדי. מפגש אקראי שהתחיל ב"שלום ונעים מאוד", הפך לידידות נפש שהמשיכה לחברות אמיתית ונגמרה הכי רומנטית שיש. 
שלוש שנים אחרי המסיבות בתאילנד, סיון והראל עברו לגור ביחד במושב ילדותו של הראל, מדרך עוז שבעמק יזרעאל. הראל הועסק בחברת רד בול כמנהל אזור צפון וסיון כסטודנטית וכמנהלת חנות כלי בית. לימים, הזוג שגם חולק את אותו מזל (תאומים) החליט לעזוב הכול, להמריא לניו זילנד ולנסות לחיות בלוקיישן רחוק מאוד מהבית. השניים התמקמו בעיירה צפונית הנקראת קרי-קרי, הראל עבד בעסק המשפחתי "קפה ירושלים" וסיון החלה את מסעה בשינוי קריירה כגננת בגן ילדים מקומי.

כמעט שנתיים נוספות חלפו עד שהראל קיבל אומץ והחליט להציע. ההצעה הייתה מיוחדת ואף די מורכבת. יום ההצעה שנבחר היה יום הולדתה של סיון, הראל פיזר מעטפות "מטמון" בכל העיירה כשבכל מעטפה סיון זכתה בהפתעה חדשה והופנתה לתחנה הבאה - לא לפני שצפתה בברכות יום הולדת מוקלטות מהחברים והמשפחה שהוכנו מראש. עדי רייך, החבר הישראלי שטייל באזור, ליווה את סיון ודאג לתעד את היום המופלא. התחנה הסופית הייתה חוף פרטי של הזוג, שם הראל המתין לה עם המעטפה האחרונה והטבעת. וההמשך, היסטוריה. 
אבל איך סוגרים את הערב הגדול בחייך במרחק של אלפי קילומטרים? במקרה של סיון והראל כל שהיה צריך הוא שיחת טלפון. "אחרי שיחה עם נועם, ידענו ש'בת הגלבוע' הוא המקום שלנו", מספר לנו הראל. "את DJ אייל לוי סגרתי בהודעת טקסט. לא היה לנו ספק שהוא היחיד שאנחנו מפקידים בידיו את הקהל שלנו".


אחרי התיאומים החשובים, היה ברור לשניים שהם לא רק שוברים כאן כוס, אלא מקימים משפחה בישראל והם אן שבו לארץ. "היה חשוב לנו להעביר לאורחים את הצורך העז להתחתן בארץ. סיון אמרה: 'קיבוץ | מושב | אדמה'", וזה היה גם הלוגו שליווה את האירוע. "כל פרט בחתונה קיבל יחס אישי ועל פי כל השמועות -הייתה חתונה מיוחדת ושונה", אומר לנו הראל.

sivan harel03

sivan harel08


כ-500 אורחים מילאו את המתחם שעוצב על בסיס הקונספט "קיבוץ, מושב, אדמה" שעוצב על ידי ליאור זמל ממושב היוגב. חבילות קש וקלשונים, תבלינים ריחניים שתולים בכובעי קש תלויים הם חלק מהאווירה המיוחדת שנוצרה סביב האירוע. בקבלת הפנים, אייל לוי התקליטן הפתיע את הזוג עם עמדת פטיפונים וניגן תקליטים של פעם. סיון פסעה לכיוון החופה לבושה שמלת כלה ניו זילנדית, והראל בעיקר התפלל שלא לפספס את הכוס. על השולחנות הוגש תפריט בשרים מובחר של קייטרינג אדום מלווה בכל טוב ("מרוב שהיה טעים, היו אורחים שהתביישו לבקש שוב תוספת"). ברחבת הריקודים התנגנה מוסיקה משובחת שנבחרה בקפידה, בר ה"טרי אוליבס" השקה את האורחים עד כלות והאורח האחרון נגרר מהמתחם בשעה שלוש וחצי לפנות בוקר. "כאחד שמגיע מתחום האירועים אני מכיר את הקלישאות של 'היה מעולה' ו'תודה רבה'. אבל מוכרח לומר שרמת המקצועיות של הצוות של בת הגלבוע ושותפיו הם ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי, אני מסיר את הכובע על כך שהצוות שימח אותנו וגרם לטלפון שלנו לצלצל ללא הרף ולקבל מחמאות אמיתיות על אירוע מוקפד ומיוחד", מסכם הראל.

ומה עכשיו? סיון בחרה ללמוד חינוך לגיל הרך ותתחיל את לימודיה בשנה הבאה במכללת אורנים, הראל בוחן יזמויות בתחום האוכל והתיירות (ודורש שנמתין בסבלנות). הנשואים הטריים כרגע גרים במושב ובוחנים לוקיישנים שונים לבניית ביתם הקבוע. 
ומה עם הילדים שהם כל כך רצו לעשות בארץ? ובכן, סיון מתכננת ארבעה ילדים, הראל מחייך בצד. את ירח הדבש הם מתכננים בקרואטיה וסלובניה ואת המיני דבש הם כבר הספיקו בכרתים, יום לאחר החתונה, ורגע לפני פשיטת הרגל של יוון.

הספקים שלנו

קייטרינג: אדום
בר: מרפסת
בר טרי אוליבס: אייל שדה וסטיב ארונוביץ
דיג'יי: אייל לוי 
עיצוב מתחם: זמל עיצובים
סטילס: חן מזרחי
וידאו: אביחי וקסלר
מגנטים: עדי דינר
שיער: תמר טוך
איפור: שירלי חדד
גרפיקה ומיתוג: סטודיו יסמין
דפוס: משלבת
שיר שבירת כוס: זהו זה – פתיח

לחצו כאן לתמונות נוספות מהחתונה של סיון והראל

sivan harel07

sivan harel09

sivan harel02

sivan harel10

sivan harel04


sivan harel05
הפתיע עם פטיפונים. דיג'יי אייל לוי

וכך הכל התחיל:

sivan harel13

sivan harel12

sivan harel11

עקבו אחרינו # באינסטגרם