הילה ויעל: היחפן שהשקיע והגיע לדייט עם סנדלי שורש

14/09/2018 | מאת: דניאל סרנצקי | צילום: אדריאן סבל

יעל הוא מה שנקרא – קיבוצניק בנשמה. כשהילה מספרת על הדייטים הראשונים שלהם, היא מתארת בחור שמתהלך ברחובות יחף, ויצא מגדרו כשנפגשו לדייט כשנעל לכבודה סנדלי שורש.

מערכת היחסים שלהם התקדמה במהירות ולאחר 4 חודשי היכרות הם טסו ביחד לאמסטרדם ושם הבינו לראשונה שזה בדיוק מה שהם רוצים לכל החיים. משם, המעבר לבית משותף במושב במרכז והצעת הנישואין לא איחרו להגיע.

הטבע משתלב ביום הגדול

זה כבר ברור שהילה, כעירונית לשעבר וחובבת טבע מושבעת, ביחד עם יעל הקיבוצניק, ירצו להרגיש את הטבע במלוא תפארתו גם ביום הגדול שלהם. זה התחיל כבר בצילומי הזוגיות בנופי הארץ, והמשיך היישר אל הבחירה המתבקשת - אירוע שמתקיים בגן הפתוח והרחב שלנו שכולו עשרות גוונים של ירוק ומים.

להכניס צבע שמשדרג את האווירה

לא רק אווירת הטבע הקסומה ניכרה באירוע של השניים, גם הצבעוניות המגוונת. היה בולט במיוחד בזר שבחרה הילה שהיה קייצי ומרענן, וגם בפרחים שהסתתרו בין בקבוקי הבירה הצוננים שחיכו לאורחים. השיא של הצבע היה בנעליים הצהובות (!) שנעלה הילה, שברגע אחד הפכו אותה לכלה מגניבה ומלאת תעוזה.

חגיגה מרגשת של אהבה

הילה ויעל מתארים את תקופת תכנון החתונה כמחברת במיוחד, ותחושת החברות הזאת רק התחזקה, כמובן, בטקס החופה שאיחד רשמית בין השניים לתמיד. לאחר הטקס חיכו להם שתי הפתעות שהכינו המשפחות והחברים בדמות סרטונים מצחיקים ומרגשים. לאחר שדמעות ההתרגשות נמחו, החלה המסיבה שחתמה את היום החלומי הזה בריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.

קרדיטים:

צילום: סטילס: אדריאן סבל

עיצוב האירוע: מיכל זמיר- b.designs  עבודות עץ ועיצוב פרחים

קייטרינג: אדום

מוסיקה: אורי בס - פוקסי מיוזיק

שמלה: דוד חצבני

איפור: נוהר נוימן

עיצוב שיער: נוהר נוימן

נעלי כלה: בי יוניק

חליפת חתן: Tommy Hilfiger, Emporio

  hila yael01

 

hila yael05

hila yael11

hila yael12

hila yael13

hila yael13

hila yael07

עקבו אחרינו # באינסטגרם