חתונה בשישי בצהריים: עזבו את העניבות, הכינו את משקפי השמש

10/02/2015 | מאת: אלה בידר

אז איזה מין זוג אתם? כזה שחי את השעות הקטנות של הלילה או זה שבלי לנשק את הזריחה אינו יכול לפתוח את היום? אם אתם שייכים לקבוצה השנייה, כנראה שחתונת שישי צהריים תפורה על מידותיכם. להתחתן בשישי בצהריים כבר מזמן הפך לדבר שבשגרה: האווירה הנינוחה של אור היום, הירוק בעיניים, הכחול בשמיים, העובדה שאף אחד אינו ממהר למיטה והרעיון שאפשר לרקוד במשקפי שמש מהווה קונספט אשר קוסם לזוגות רבים.

01

נעה (29) ועידן (29) מרמת גן ידעו בדיוק כיצד הם רוצים שחתונתם תיראה, או יותר נכון – כיצד החתונה שלהם תרגיש לאורחים הרבים. "מעולם לא התחברנו לאירוע באולם והיה לנו ברור שאנו רוצים חתונת צהריים ביום שישי. רצינו משהו קליל ונינוח בגן, חתונה שהיא לא עוד אחת מתוך פס ייצור", אומרת לנו נעה.

השניים הם לא הראשונים במשפחתם שבחרו להתחתן בצהריים. מכיוון שכל האחים של בני הזוג עשו זאת גם, עבור ההורים זו לא הייתה הפתעה גדולה. עם זאת, כאשר חושבים בכיוון של להתחתן בצהריים- יש לקחת בחשבון מספר שיקולים מכריעים כגון נושא הכשרות המתבטא בהגבלת שעות האירוע בשל כניסת השבת. במקרה של נעה ועידן, הם לא ויתרו על עניין מהותי זה. "נושא הכשרות היה חשוב משום שחלק מהאורחים היו דתיים, אבל מצד שני חיפשנו לוקיישן הכולל מתחם שיאפשר להמשיך את המסיבה לקראת כניסת השבת. לשמחתנו גם מצאנו".

איך הסתדרתם עם הלו"ז הצפוף של יום שישי?
נעה: "את הצילומים המקדימים עשינו כחודש לפני החתונה בצילומי זוגיות. היה זה רעיון מעולה, כי כך הכרנו את הצלם וגם השתחררנו, במיוחד עידן שלא אוהב להצטלם. בבוקר החתונה, כבר בשש וחצי החלו ההכנות של איפור-שיער. למקום הגענו סביב השעה 11, כאשר ראשוני האורחים נכנסו חצי שעה לאחר מכן. המסיבה הסתיימה ב17:30, כולם כבר לא עמדו על הרגליים".


גם עבור אורלי (29) ותום (35) מקיבוץ גבעת ברנר לא היו ספקות. "זה היה ברור מההתחלה שנלך על חתונת צהרים, מכיוון ששנינו מאוד אוהבים את האווירה הלא מעונבת והלא רשמית, רצינו אירוע באור יום, שהאורחים שלנו לא ימהרו לחזור הביתה וירגישו בנוח גם לבוא עם הילדים. זה התאים לכולם".

בסופו של דבר השניים נישאו בערב שבועות. על שלב האיפור-שיער, אורלי דווקא מוקירת תודה שהזמן שלה היה קצוב. "ממילא יש המון מתח ביום הזה ועדיף שהוא יתפרש על כמה שפחות זמן מהיום". יום החתונה החל עבורה ב08:00 בבית הוריה, תום הגיע לאסוף אותה ב11:00 והשניים הצטלמו בבית ובגן האירועים. בשעה 12:00 כבר השיקו את המסיבה. "זו הייתה חתונה הפוכה, כך שהארוחה קדמה לחופה, וכל האירוע הסתיים ב18:30".

בת הגלבוע בשישי בצהריים

אז עוד רגע זה מגיע גם אליכם. תנומת החורף מגיע לסיומה וחתונות שישי צהריים מתעוררות לחיים בחודשי האביב-קיץ. לקראת עונת האירועים לשנת 2015 אנו בבת הגלבוע משיקים חבילות משתלמות במיוחד של הכל-כלול לחתונות שישי, אשר כוללות בין השאר:
גן האירועים הפורח באור יום 
קייטרינג אדום 
בר האירועים של המרפסת
מצננים חזקים במיוחד לרחבת הריקודים
הצללה בכל המתחם
מכונת גלידה אמריקאית לצינון הרוקדים
אין ספור אפשרויות נוספות, אנו זורמים עם (כמעט) כל רעיון


הנוף המרהיב, הגלבוע הירוק והשמיים הכחולים שימתינו לכם במקום כלולים בחבילה, ללא כל תוספת תשלום!

לפרטים נוספים חייגו 052-6935557 או השאירו פרטים כאן ואנו נשוב אליכם בהקדם 

02

03

04

עקבו אחרינו # באינסטגרם