מדריך העיצוב: 7 העמדות שאתם חייבים בחתונה

15/12/2015 | מאת: מערכת הבלוג

שלום, אנו סטודיו ציפורות. נעים להכיר! למעשה, כבר הכרנו כי זוהי הפעם השנייה שאנו נפגשים כאן בבלוג ומכינים לכם את המצע המושלם לתכנון חתונה שהיא קצת אחרת, כזו שתהיה מאה אחוז שלכם.
כסטודיו לעיצוב אירועים, כשאנו נפגשים לראשונה עם הזוג, קרוב לוודאי שהשאלות פתיחה יהיו - מי אתם? איפה הכרתם? מה הסיפור שלכם? מה האהבות שלכם? אחד המשפטים שאנו תמיד נוהגים לאמר לזוגות שלנו הוא שאנחנו מאמינים מאד בחוויה שהזוג מעניק לאורחים בחתונה, הרי זה מה שיהפוך את החתונה ל”שלהם” ואך ורק שלהם ולא עוד חתונה בעלת עיצוב בנאלי. מהמילה "חוויה" מתחיל המסע שלנו, יחד עם הזוג, ומתחילים להשיב על כל השאלות ומהתשובות שלו אנו רוקמים, יחד איתם, את החלום המושלם עבורם.
כיום, עולם החתונות הוא עולם ומלואו- השמיים הם הגבול וניתן להפוך כל מטע בננות לחתונה ניו-יורקית אורבנית, או כל חצר של ההורים לגן אירועים מושלם. אבל בתוך השמיים האלו, חשוב לא לאבד את הראש ולהישאר ממוקדים ברעיון שהגדרתם לעצמכם מראש.
את "החוויה" האורחים שלנו ירגישו דרך הפרטים הקטנים. תשומת הלב על האלמנטים שיעלו בהם חיוך, המתנות שיקחו איתם הביתה או שישימו עליהם במהלך האירוע ויחושו אותם עליהם. אחת הדרכים שאנו הכי אוהבים הוא לייצר מספר עמדות שיוצבו ברחבי החתונה, חלקן בעיקר ליופי ואווירה וחלקן מזמינות את האורחים לקחת חלק פעיל וכך לחבר אותם לאירוע בכלל ובפרט לחוויה שאנו מעוניינים להעביר. שנתחיל?

1 עמדת וולקאם

אין כמו עמדת כניסה מרשימה לחתונה המברכת את פני האורחים עם שמות הזוג כמובן. הדבר הראשון שמצטייר על פניהם של אורחינו הוא לא אחר מאשר חיוך רחב כבר בצעד הראשון.

welcome 1

 

welcome 2

 

2 עמדת כתיבת ברכות לזוג

בראש השנה האחרון, התחתנו אורן ונופר והעלו בפנינו רעיון שמיד אימצנו: עמדת ברכות לזוג בהשראת ברכות “שנה טובה” של פעם. האורחים זרמו, הזוג זכה בברכות מדהימות ומזכרת לכל החיים, לסיכום – הצלחה מסחררת.

greetings 1

greetings 2

3 עמדת מיצים/קוקטיילים

אם כבר בקיץ עסקינן, אין כמו לרענן את האורחים שלנו עם כוס משקה אקזוטי, אפשר גם עם מעט אלכוהול לאווירה. וכמובן – העמדה חייבת להיות מזמינה. מומלץ להשרות לה אופי טרופי ססגוני.

drink1

drink2

drink 3

drink 4

4 עמדת ילדים

עמדה מבוקשת מאוד בחתונות אליהן מוזמנים הרבה קרובי משפחה. חשוב מאוד לדאוג להנאת הילדים תוך כדי האירוע, האבסורד הוא שרבים מהמבוגרים נהנים לא פחות מילדיהם מהעמדה.

kids 1

kids 2

kids 4

kids 3

5 עמדת צילום

בחרתם צלם, צילם אתכם במיקומים יפהפיים ובפוזות היסטריות, צילם את המשפחה ואת החברים. ועכשיו שווה להשקיע באורחים שלכם שישתחררו קצת בעמדת הצילום. תוספת מדליקה שכולם יאהבו. כמובן חשוב להשקיע ברקעי פרופס המתאימים.

photography1

 

6 עמדת מתנות לאורחים

האירוע נמדד בפרטים הקטנים, זוכרים? אין כמו לצאת מחתונה של חברים קרובים עם טעם טוב בדמות מזכרת קטנה. ואם היא פונקציונאלית (אכילה גם נחשב!) אזי שבכלל שיחקנו אותה.מומלץ לא לבחור מתנות יקרות, מספיק משהו קטן שיעלה חיוך אצלם בבוקר שלמחרת האירוע. רעיון לחתונת שישי: מיני חלת שבת. בשאר הימים: צנצנת עם עוגיות ביתיות, צנצנות דבש לראש השנה, מניפות או כובעים שהאורחים גם ישתמשו בחתונת הצהרים שלכם.

presents1

presents3

 

7 גרפיקות

דמיינו שאתם מגיעים לשולחן לו שובצתם, מתיישבים בכסא המיועד, ושם ממתינהה לכם תגית מודפסת ומעוצבת עם הכיתוב “תודה רבה שבאת, עכשיו אוכלים, וקדימה לרחבה!” ובמקביל על פלייסמנט המונח מתחת לצלחת כיתוב או גרפיקה מעניינת ומבדרת. אין גבול לחוויה אותה אפשר להעביר דרך גרפיקות מודפסות, שהן כמובן ייחודיות אך ורק לאירוע שלכם.

graphics1

graphics2

graphics3


בפעם הבאה שאתם מתיישבים לתכנן את החתונה - הקדישו זמן לחלק הבאמת כייפי באירוע – הפרטים הקטנים כבר אמרנו? לרעיונות נוספים מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לעזור בהעברת החוויה האישית שלכם.

 

 

עקבו אחרינו # באינסטגרם