עשו ואל תעשו: חתונות קיץ - המדריך המלא

14/04/2015 | מאת: אלה בידר

עונת הקיץ היא העונה המבוקשת לחתונות. הסיבות רבות וידועות: אין חשש למזג אוויר סוער אשר יהרוס לכן את הפן, אין צורך להסתרבל עם מעילים ומטריות, והשמש השוקעת מאוחר יותר מעניקה לכולם, גם לזוג וגם לאורחים, זמן להתארגן בנחת. אולם, יש כאן גם אבל גדול וחשוב לדעת איך להתמודד איתו. הנה כמה טיפים מה לעשות, ובעיקר מה לא לעשות כאשר מתחתנים בקיץ.

01

1 - עשו צל: לקרוא ליולי-אוגוסט "עונה חמה" זה אנדרסטייטמנט. בישראל מדובר באקלים לוהט עם 30 מעלות בצל, ביום טוב. מצד שני, אין כמו הקיץ, אז איך מגיעים לעמק השווה בעולם החתונות? חשוב מאוד לדאוג לכמה שיותר הצללה, כמה שיותר מאווררים (רצוי אלה המתיזים מים), וכמה שיותר מקורות בריזה  לאורחים הנלהבים. אין ספק שחתונת קיץ מעניקה את השקיעות הכי יפות, התאורה המושלמת והשעות הנוחות אך היא גם מביאה עמה טמפרטורות גבוהות במיוחד. לצד הצללה, אפשר גם לחלק מגבונים לחים, לדאוג לאספקה בלתי פוסקת של מים במהלך הריקודים וגם קרח, וכמה שיותר ממנו. היי, אין כמו להתרענן עם קרטיבים בשלל צבעים (זה גם מצטלם טוב על הרחבה).

2 - אל תשכחו להכין את האורחים מראש: בחו"ל זה נקרא "save the date" או בתרגום הישראלי והלא אטרקטיבי: שמרו את התאריך. הקיץ זו העונה המבוקשת לחתונות, ומוטב שהאורחים ייערכו מראש וירשמו לעצמם את התאריך שלכם. אנחנו בטוחים שאתם מיוחדים במינם, אבל יש להניח שיש עוד כמה זוגות במשפחה ובין החברים שהם מיוחדים גם כן ועומדים להתחתן בעונה המבוקשת. הבטיחו את מקומכם בקרב יקירכם.

3 - עשו תפריט קליל: טוב, לא אתם, אלא הקייטרינג כמובן. אתם רק צריכים לעשות את הבחירות הנכונות. זכרו: מדובר במשוואה מתמטית ברורה: מזון כבד וחום עז הם שילוב רע. יש להניח שהקייטרינג כבר יידע להציע לכם את התפריט העונתי הנכון שמתבסס על פירות העונה, קוקטיילים קפואים וכאמור הארטיקים הנפלאים ואבטיחים לקינוח. רוצים לומר: גם אם אתם לא יכולים בלי חמין טוב, מוטב שלא תביאו אותו לאירוע הלוהט שלכם.

4 - אל תעשו צילומי חוץ בשעות החמות: מצד אחד זה בלתי נמנע שכן שעת הצהריים המוקדמת- בואכה-ערביים היא השעה בה הכלה מסיימת את סידוריה, החתן מגיע לאסוף אותה והשניים צועדים אל עבר העדשה. מצד שני, אתם יכולים לשלוט בלוקיישן. צילום אורבני הוא להיט, אך מוטב שיהיה במקומות שלא   יטפטפו עליכם קרני שמש לאורך כל הדרך. חבל על האיפור, על השיער ועל העור שלכם. נסו לבחור יעדים ממוזגים, מוצלים, כאלה עם גיחות קלות לשמש. כך תשמרו על עצמכם וגם לא תגיעו מותשים ושזופים יתר על המידה לחופה.

02

5 - עשי לך שמלת כלה מתאימה לקיץ: את צריכה להיות יפה (אלא מה?), אולם בעיקר להרגיש בנוח ולהפגין ביטחון. ובקיץ, מומלץ שלא תיראי דביקה ומיוזעת. לכן חשוב לבחור את השמלה הנכונה. אם את חובבת הטרנד של שמלות קצרות – בכלל זכית. אולם זו גם יכולה להיות שמלה קלאסית ומרהיבה שעשויה מהבדים הנוחים והנושמים. מומלץ יהיה להימנע ממחוכים או משמלות נפוחות. אך אם את לא יכולה בלעדיהם, נסי לשלב שתי שמלות לאירוע – האחת לטקס החופה, והשנייה, הקלילה יותר, לריקודים. וכן, ניתן בהחלט לעשות זאת במחיר שפוי. לחתן הישראלי – הסיפור פשוט יותר. אף אחד לא יסכול אותך באבנים אם תגיע בסנדלים (שיקים, אלא מה?). היי, אנחנו בישראל.

6 - אל תשכחו קרם הגנה: אלא אם כן מאוד מתחשק לכם להיראות מגה אדומים בצילומי החתונה, אותם תציגו לנינים שלכם עוד שנים רבות. אדום ולבן זה שילוב מעולה כשמדובר באבטיח ובולגרית - לא בחתונה מרהיבה שתיזכר לשנים רבות.

אז נכון שחם וקצת מזיע, אך חתונות קיץ מצטלמות הכי יפה שיש! בואו ותראו

03

עקבו אחרינו # באינסטגרם