מדריך 5 השלבים - כך תמצאו את פלטת הצבעים לחתונה שלכם

23/05/2015 | מאת: אלה בידר
 

לכו על הצבע שאתם אוהבים, אך אל תגזימו איתו; תמיד תשלבו גם גוונים בהירים לאיזון; ואל תשלבו יותר מ- 4 גוונים בבת אחת כדי לא לגרום לאורח להרגיש שהוא טבע בתוך דלי של טמבור. 6 צעדים בדרך לחתונה הצבעונית המושלמת.
לכל אחד מאתנו יש צבע אהוב, אולי אפילו כמה, אולם כשמגיעים לבחור צבע מוביל בעיצוב אירוע החתונה – אנחנו מתחילים קצת לאבד את זה. מצד אחד, אדום הוא המועדף עלייך אבל את ממש לא רוצה להיראות כמו כלה שנשלפה מתוך שושנה, ואולי כחול הוא הצבע האהוב עליך אבל מי רוצה להתחתן בתוך אוקיינוס? אז איך בוחרים את פלטת הצבעים המושלמת לחתונה? הנה כמה שאלות שמוטב שתשאלו את עצמכם וכמה טיפים בדרך לעיצוב המושלם.

color wedding06

1. קבלו השראה מהלוקיישן. בדומה למיתוס "הביצה והתרנגולת", יש כאן שתי אג'נדות: אתם יכולים לבחור את מקום האירוע בהתאם לצבעוניות שאתם אוהבים או לבחור את פלטת הצבעים בהתאם למקום בו התאהבתם. איך שלא יהיה, צבעי החתונה צריכים להתכתב עם התפאורה הטבעית של המקום. בחרתם להתחתן בגן שמתצפת על הים? כנראה שאירוע אלגנטי בצבעי שחור-לבן עלול להיראות לא טבעי, בחרתם אולם בניחוח וינטג' – כנראה שצבעוניות כפרית תהיה קשה לעיכול. השילוב המושלם הוא התאמה בין המקום שאהבתם לצבעוניות היפה שלכם.

 

2. חשבו עונתי. צבע אהוב הוא לא סיפור עונתי, זה נכון. אבל כשמגיעים לחשוב על צבע לחתונה, מומלץ בהחלט לחשוב על מהי העונה ועל הטרנדים. בדיוק כמו שאתם בוחרים אאוטפיט לאירוע בהתאם לטרנד האופנתי, כך גם פלטת הגוונים שלכם תשתלב עם מזג האוויר הנוכחי. ורוד עדין מושלם לאביב, בזמן שאלמוג בהיר נראה מעולה בקיץ. מצד שני, אל תתפשרו על הצבעים שאתם אוהבים רק כי עכשיו יורד גשם בחוץ, אבל כן מומלץ לקחת דברים אלו לתשומת לבכם ולהגיע לשילוב המבורך בין העדפה אישית ותפאורה חיצונית של הטבע.

color wedding05

3. קבעו את האווירה. אז איזה וייב אתם רוצים לשדר בחתונה שלכם? דרמטית, אלגנטית, חגיגית או פאן אחד גדול? ברור שמצב הרוח והלוק של החתן והכלה כבר עושים חצי מהעבודה, אבל פלטת הצבעים של האירוע מעניקה את האפקט כבר בכניסה לאירוע. רציתם דרמה? לכו על אדום, ברקת, זהב. תחשבו מה צבע גורם לכם להרגיש, ומשם - הדרך להחלטה כבר סלולה עבורכם.

color wedding01

4. חקרו. בואו נודה בזה, יש כאלה שלא באמת אכפת להם, או שאולי מאוד אכפת להם אבל לא ניחנו בטעם של מעצב. אז מה עושים? פותחים מגזינים, מציצים בלוחות השראה בפינטרסט ומחכים עד שהלב שלכם יקפוץ מהמקום ותרגישו שנפלתם על צבעים שעושים לכם טוב. בינינו, גם ככה אתם שורפים שעות באינטרנט – לפחות תצאו משם עם החלטה.

5. אין חוקים לצבעים. אבל יש קווים מנחים. אם עדיין לא מצאתם את שאהבתם, הנה 3 טיפים קצרים שמומלץ ללכת לפיהם:

*תמיד תדאגו שיהיה צבע אחר בהיר על הפלטה שיהווה קונטרה מוצלחת לצבע בעל הנוכחות המועדף עליכם.

color wedding03

*הצבע המועדף עליכם לא צריך להגיע במסה גדולה כדי לא לגרום לאורח להרגיש שהוא טבע בתוך דלי של צבע, אבל הוא כן ילווה את האירוע – גם בעיצוב הכללי, גם בעוגה, ואולי גם בדש הבגד של החתן.

color wedding04

*אל תבחרו יותר מ- 4 גוונים לאירוע. זכרו לא להעמיס.

בשורה התחתונה: אל תחשבו יותר מדי. אז נכון, ביקשנו שתחשבו, תחקרו, תתאהבו ומצד שני – אל תיסחפו. אל תיכנסו למערבולת אחר הגוון המושלם ולא טון אחד פחות, וכמובן שגם אל תפלו לצבעוניות יתר בחתונה. כמו כל דבר בחיים, הסוד הוא במינון ובשילובים שלו. זה נכון שהצבעים שתבחרו גם ישפיעו על בחירת השמלה וחליפת החתן, ואולי גם בגדי השושבינות (אם יש לכם) ובגדי החמות, אבל בואו נירגע – לא כל דבר בחתונה צריך להיות מותאם פיקס. יש עוד דברים חשובים בחיים, כמו נניח – ובכן, החיים עצמם.

color wedding02

עקבו אחרינו # באינסטגרם