אהבה על מגרש הכדורעף

06/08/2015 | מאת: אלה בידר

הם הכירו מזמן, כנראה בבר, אבל הם לא ממש זוכרים אז אל תתפסו אותם במילה. היא כן זוכרת שהוא היה חתיך אש, הוא זוכר שהיא היתה ממש מגניבה והיה זה רק עניין של זמן עד שזה יקרה. סיפור האהבה המיוחד של זוג שחקני הכדורעף מספק לנו הרמה להנחתה

gisela itamar09

בסרטים זה תמיד מאוד ברור: הרגע המכונן והבלתי נשכח בו גורל של אחד מתחבר לגורל של אחר והאהבה, הו האהבה, מוארת בשנייה. קאט ונחזור למציאות שהיא קצת פחות מרוטשת, פחות מוזיקלית והרבה פחות קולנועית, אבל תמיד הרבה יותר אותנטית ומרגשת: תכירו את ג'יזלה ואיתמר שממש לא זוכרים את היום בו הכירו. ולמי אכפת בעצם?

ג'יזלה היא שחקנית כדורעף מקצוענית בנווה שאנן חיפה וגם בנבחרת ישראל ובנבחרת החופים בת 30. איתמר, 28, משחק בליגה השלישית לכדורעף וכרגע עובד ברופין בשילובם של סטודנטים עם בעיות תקשורת במעגל העבודה, והם מכירים "הרבה זמן". בעברם הרחוק, הוא היה ברמן בפאב בו היא מלצרה, אבל דבר לא קרה שם בזמן העבודה. "תמיד ידענו אחד על השני אבל לא היינו פנויים להכיר עד שנפגשנו שוב במסיבת פרידה של חבר טוב והעניינים זרמו כי הוא בדיוק היה אחרי פרידה", מספרת לנו ג'יזלה.

הם אולי לא לגמרי זוכרים את היום בו הכירו, אבל זוכרים בהחלט מה חשבו אחד על השני. "אני מודה שהיה לי קראש על איתמר כי הוא נראה טוב וכל הבנות תמיד היו דלוקות עליו. אבל הוא היה צעיר ממני אז לכן לא חשבתי על זה". איתמר מצדו חשב שג'יזלה מאוד מגניבה. בסוף זה קרה, וזה הכי חשוב.

אחרי זוגיות אוהבת, ובמהלך חימום לפני משחק כדורעף בשוויץ, איתמר שלף שלט בגודל של חמישה מטרים בקהל. ג'יזלה לא שמה לב עד שראתה את שמה באנגלית והבחינה שכולם מוחאים לה כפיים ובכו. "כל הבנות בקבוצה ידעו יום לפני שאיתמר הגיע לשוויץ לצורך ההצעה. היא הייתה מרגשת ומפתיעה".

ג'יזלה, איך לא, אמרה כן וחצי שנה לאחר מכן הם עמדו תחת חופה. "היה ברור לנו שאנחנו רוצים גן, ופשוט התאהבנו בבת הגלבוע ברגע שהגענו, הייתה זו בריכת הדגים היפהפייה שנעלה את העסקה. הייתה חתונה אדירה! ולשמחתנו לא היה ספק אחד שאכזב אותנו. רקדנו עד שלוש בבוקר, כשההסעה הייתה חייבת להחזיר את האורחים לחיפה, אחרת היינו ממשיכים על הרחבה עד הבוקר. קיבלנו המון מחמאות על האוכל, כשהמנות המנצחות היו הסינייה וחזה האווז המעושן. רק לחשוב על זה עושה לי תיאבון".

ועכשיו הם ממשיכים בתוכניות הרומנטיות להמשך החיים כחוקיים למהדרין. "התוכניות לירח דבש לא סגורות עדיין: אנחנו מתלבטים בין תאילנד לסרי לנקה, אבל נחליט בקרוב. גם על מספר הילדים אנחנו עוד לא סגורים. אני רוצה שניים, בשאיפה לשלושה, ואיתמר רוצה ארבעה (ארבעה ילדים מופרעים, לדבריו) אז עוד נראה".

הספקים שלנו:

קייטרינג: אדום

צילום: כתום צלמים- צלם ראשי איתמר

עיצוב האירוע: אודל קראקופ

שמלה: ערבה פולק

איפור ושיער: נופר הופמן

תקליטן: פפריקה - גיא פדרמן

עיצוב הזמנה: חבר טוב - גבריאל ברוימן

מגנטים: ביג סמייל

gisela itamar01

gisela itamar02

gisela itamar03

gisela itamar05

gisela itamar07

gisela itamar08

gisela itamar04

gisela itamar10

עקבו אחרינו # באינסטגרם