10 שירי החופה שיעשו לנו את 2016-2017

03/12/2015 | מאת: מערכת הבלוג

מידי שנה נישאים בישראל למעלה מ-50,000 זוגות מאושרים. החופה מסמלת את שיאה של החתונה, הרגע החשוב והמרגש במהלך הערב, בו הזוג רוצה להפתיע עם שירים מיוחדים ומקוריים בעת הכניסה מתחת לחופה.

"שיר הכניסה לחופה כבר מזמן הפך לנושא שיחה ומעורר עניין לפני כל אירוע", אומר לנו מור דהרי, תקליטן ושותף בחברת Zignmor שירותי מוסיקה, "אני נתקל לא אחת בזוגות המעוניינים להפתיע את האורחים עם שירי חופה מוזרים ומקוריים, ומנגד באלה המעוניינים ללכת על הכיוון המוכר והידוע של שירי כניסה לחופש מרגשים שפשוט עושים את העבודה". לקראת עונת החתונות הקרבה, מור דירג עבורינו את עשרת שירי החופה שיעשו את קיץ 2016:

חמשת השירים הראשונים מתוך הטופ 10 הינם שירי נוסטלגיה:

אריק איינשטיין - אהבה ממבט ראשון
"אהבה ממבט ראשון" מלווה זוגות רבים שגדלו על שיריו של אריק, אנשים שגדלו על השורשים הישראליים והמוסיקה הישראלית בפרט.

arik
אריק איינשטיין. צילום: אלונה איינשטיין

שלומי שבת - בראשית עולם
שיר ישראלי נוסף בביצוע מרגש של שלומי. נושא השיר הוא חתונה, על חתן וכלה, "צלע מצלעו". הביצוע יותר מתאים לז'אנר הים תיכוני.

*The Lumineers - Ho Hey : 
שיר לועזי המגיע מסגנון הפולק רוק. השיר יצא לאור ביוני 2012 ומאז משמש כשיר החופה בחתונות רבות בהן ניגנו. השיר מצליח לגעת ברגש, ובוא בעת לתת אווירה יותר קצבית ברגע הכניסה לחופה.

ירמי קפלן - היא האחת
שיר חופה קלאסי. כמה היא "האחת", באחד הבתים מוזכר המשפט "שמלה לבנה היא האחת" המרמז לשמלתה של הכלה ומתקשר לחתונה. בשיר קיימת התפתחות מלודית מעניינת העוזרת לבנות רגשית את כל תהליך הצעידה לחופה.

Kings Of Leon - Use Somebody (Boyce Avenue feat. Hannah Trigwell acoustic cover): 
הפעם שיר קצת שונה... המבצעים הם להקת רוק אמריקאית שהוציאה אלבום קאברים, זהו אחד השירים הבולטים מתוכו. יצא לי לחתן איתו זוגות רבים. השיר מרגש ועוצמתי.

חמשת השירים האחרונים אלו השירים החדשים והמקוריים של קיץ 2016:

Tiffany Alvord - How Deep Is Your Love - Calvin Harris & Disciples (Acoustic Cover): 
הרשימה נפתחת בלהיט לועזי. אין ספק את המקור כל האורחים יזהו מהמושמעים של גלגל"צ, כאן מדובר בגרסאת קאבר מרגשת במיוחד.

התקווה 6 – בעולם שלה
את להקת התקווה 6 כולם מכירים. במאי האחרון הם הוציאו שיר שקט עם לחן עוצמתי, מדבר על אהבה ותמיכה. כאילו "נתפר" עבור החופות לקיץ הקרוב.

Arctic Monkeys - I Wanna Be Yours : 
שיר לועזי נוסף שהולך לטפס בכמות ההשמעות תחת החופה בעונה הקרובה. השיר מבוצע ע"י להקת אינדי רוק בריטית, מהשירים המושמעים ביותר בגלגל"צ. זהו שיר עם נגיעות אלקטרוניות שנותן משהו קצת אחר לחופה.

אביתר בנאי – יפה כלבנה : 
שירו המרגש של אביתר בנאי התחיל להיות מושמע בעולם החתונות כבר בשנת 2014 אך להערכתי השנה יהיה אחד השירים הישראליים שיככבו העונה, במיוחד בז'אנר החסידי

ג'יין בורדו – איך אפשר שלא
ג'יין בורדו, להקה ישראלית שהתחילה להיות פופולארית בשלהי הקיץ האחרון, יוצאת עם סינגל המדבר דווקא על הצד הגברי בחתונה. השיר מרגש מצד אחד ומצד שני קצבי ומעניין.

שירי החופה המומלצים לקראת עונת החתונות 2017

בעקבות ההצלחה המסחררת של הכתבה, הזמנו אלינו שוב את DJ מור דהרי לשתף עוד מנסיונו העשיר, קבלו חמישה שירים מומלצים נוספים לשירי חופה 2017 :

1. Florence and The Machine - Stand By Me:
אפשר אפילו לפתוח עם השיר הזה, שעוד במקור הוא שיר מרגש ומוכר. החידוש שלו מבוצע ע"י פלורנס עם קול מצמרר והתפתחות שמתאימה בדיוק לשלב החופה.

2. Boyce Avenue - A Sky Full of Stars:
השיר הוא קאבר לשיר האהוב והמוכר של להקת קולדפליי. ביצוע קצבי, שמח ונותן אווירה קצת אחרת בחופה.

3. צחי הלוי – האחת:
את השיר הזה הכרנו ע"י אחד הזוג שיצא לנו לחתן, מאז השיר אומץ על ידינו בחום. שיר עם מילים מדויקות וקצב שיגרום לכולם לזוז ולא להישאר אדישים.

4. John Legend - You & I (Nobody in the World) :
אחרי All Of Me - גון לג'נד מוציא עוד שיר מצמרר עם מילים מרגשות וחזקות. מומלץ!

5. תמוז – לא יודע איך לומר לך:
שיר עברי, נוסטלגי, שבטוח יהיה מוכר לכולם (גם לדור המבוגר) וכולם כמובן יתחברו. מכירים עוד שירים מומלצים? נשמח לשמוע!

 

 gan51

עקבו אחרינו # באינסטגרם