ליל הכלולות הרומנטי: "הוא נרדם, אני הוצאתי סיכות מהשיער"

31/01/2016 | מאת: אלה בידר


נעם ועדו מכירים מגיל 13, אבל התאהבו רק כשהיו בני 24. מעריצים מושבעים של שלומי שבן - למרות שהוא שכח להקדיש להם שיר, ואת ליל הכלולות הם בילו בצימר עם יוגורט וגרנולה. אהה, והם ללא ספק הכי חמודים שיש! מוזמנים להיווכח

noam ido001

הסיפור של נעם ועדו נראה כמו לקוח מתוך סצנה ב"דלתות מסתובבות". כבר כשהיו בני 13, דרכם הצטלבה דרך חברה משותפת, אבל הם לא נפגשו באמת. עשר שנים מאוחר יותר, נעם נסעה עם אותה חברה לארגנטינה, שם פגשו באורח פלא בעדו. המפגש הסתכם בשלום - שלום וסיוע זריז במציאת הוסטל. שנתיים נוספות חלפו, והדלתות נפתחו סוף סוף לדבר האמיתי. זה קרה בחתונה של אותה חברה משותפת, הצלע שלישית במשולש הרומנטי, וביום הזה ממש האהבה ניצתה.

נעם בן בנימין, 29, היא מרפאה בעיסוק ועדו יקואל, 30, תסריטאי בנשמתו ובהכשרתו ואיש הייטק בפועלו, גרים בגבעתיים. הצעת הנישואין הייתה בדירתם השכורה ויש מאחוריה סיפור, לא פחות מקסים, מהשתלשלות ההיכרות ביניהם.

בדייט השלישי של השניים, אי שם ב-2010, הלכו השניים להופעה של שלומי שבן. "מאז השיר 'מותק את אצלי בראש' הפך לשיר הלא רשמי שלנו", מספרת לנו נעם. "ארבע וחצי שנים אחרי, הלכנו שוב להופעה של שלומי שבן. עדו (בעזרת חבר משותף) התכתב עם שלומי וביקש ממנו להקדיש לי את השיר האהוב. אבל כשהתחילה ההופעה עם השיר, שלומי פשוט שכח להקדיש אותו. לקראת סוף ההופעה, הוא נזכר והתנצל מקרב לבו, אמר בפני כל הקהל: 'נעם, שתדעי שעדו מאוד אוהב אותך, אתם זוג מקסים' והקדיש לנו השיר את 'איקאה'. וגם את השיר 'שמש עלי אדמות'. ככה שההתחלה מורטת העצבים הפכה לניצחון סוחף".

כששבו לבית, שהוכן ע"י חבריו עם עדו עם נרות, עדו כרע ברך. נעם התייפחה ואיכשהו מזה הייתה הבנה ברורה ומשמחת שיש חתונה. השניים נישאו בקיץ האחרון בבת הגלבוע, הספיקו לבלות כבר בירח דבש של חודשיים במרכז אמריקה ("היה מושלם! הכי כיף זה לחזור לעבודה שזופים בינואר"), ועכשיו הם לגמרי פנויים להשתתף בשאלון החתונה שלנו.

מדוע התחתנתם בצפון דווקא?
"שנינו במקור מהצפון והבחירה בבת הגלבוע הייתה טבעית וברורה מאליה, כבר ברגע שנכנסנו דרך שערי הגן. הגן יפהפה, טבעי ולא מצועצע, והוא הכי הרגיש לנו שהוא משדר אותנו. לא הרגשנו חלק ממכונה משומנת, הרגשנו מיוחדים".

מה הדבר הראשון שהסכמתם עליו?
"שעדו יהיה אחראי על המוסיקה ואני על כל השאר. באופן עקרוני אנחנו זוג שלא ממש מתווכח ביומיום, ולשמחתנו זה גם לא קרה בתכנון החתונה. כל ההפקה של האירוע הזה עברה עלינו די בנעימים".

מה הדבר שהכי הצחיק אתכם באירוע עצמו?
"הסרטים שהמשפחה והחברים הכינו לנו. בדרך כלל אנחנו אלה שמכינים את הסרטים בכל החתונות של החברים, אז היו אצלנו הרבה חובות מהעבר, חמש במספר. כל סרט היה אדיר יותר מקודמו".

מה היה הרגע שהכי ריגש אתכם?
"רגע הכניסה לחופה. כשברקע השיר "מותק את אצלי בראש" של שלומי שבן, כמובן, ו- "סוס" של יהלי סובול. זה היה מרגש בטירוף, הכי מרגש שלנו עד כה וללא ספק רגע שלא נשכח גם בעוד 50 שנה".

הספקתם לאכול משהו בחתונה?
"כשהגענו לגן, הקייטרינג הכין לנו שולחן עשיר באוכל. הספקנו לקחת כמה ביסים של פטריות צלויות, זכור לנו שהן היו מאוד טעימות. קצת הצטערנו שלא שמנו יד על הבשר שכל כך אהבנו בטעימות. אבל לא נורא. בסוף סיימנו את הערב בצימר (של הגן) עם יוגורט וגרנולה".

עדו, מה חשבת על נעם כשראית אותה בשמלת כלה?
"שאלוהים יעזור לי... האמת? זה שנשארתי עומד היה די נס".

ואת, נעם?
"הייתי בהתרגשות כל כך גדולה שפשוט לא הצלחתי להכיל אותה, אז לא הפסקתי לצחוק".

אם עכשיו הייתם צריכה להתחתן שוב - האם הייתם עושים משהו אחר?
"לא. היינו מאוד מחוברים לעצמנו לאורך התהליך, כך שאנחנו עומדים מאחורי כל הבחירות שלנו. נהנינו מכל רגע, כי בסך הכל זה כיף ממש להיות מוקף באנשים שאוהבים אותך ורוצים בשמחתך, ובינינו – מי לא נהנה מתשומת הלב".

מה היה הדבר הכי מצחיק/מוזר/מגניב שאורח אמר לכם אחרי החתונה?
"הכי מחמיא - שחברים שמתחתנים בקרוב לקחו את הדיג'יי שלנו. הם ממש נהנו מהמסיבה. הכי מצחיק היו התגובות שקיבלנו כשהעלינו תמונות לפייסבוק. בין היתר אמא של חבר, שאנחנו לא ממש מכירים אותה, עשתה share לאלבום, אשר לווה בכיתוב: נראה שהיה מאוד כיף, מזל טוב! "

מה הדבר הראשון שעשיתם כשחזרתם הביתה?
"חלקינו נמרח על המיטה ונרדם, וחלקינו (הממ... הממ...) הוציא סיכות מהשיער".

ואם כבר חדירה לפרטיות, כמה ילדים תרצו?
"בין 1 ל-10. אנחנו עוד חושבים על זה".

 

 

הספקים של נעם ועדו:

קייטרינג: אדום קייטרינג
בר: המרפסת
דיג'יי: ערן קומבס, ארט-מיוזיק
צלמים: מצטלמים
רב: מרדכי זמיר, רבנות עמק יזרעאל
שמלה: ראומה ויואל
בגדי חתן: זארה
עיצוב: נעם, הכלה

noam ido003

noam ido004

noam ido008

noam ido009

noam ido010

noam ido011

noam ido005

 

עקבו אחרינו # באינסטגרם