גאים להיות הראשונים שמתחתנים 'תלויים' על האגם

02/05/2014 | מאת: אלה בידר

לפני כשנה, הגיעו שירי, 29 ובן זוגה, 29, לגן האירועים "בת הגלבוע" כאורחים בחתונה של חברים. מהר מאוד הם הבינו שזה המקום בו יעמדו בעצמם תחת חופה. טוב, היא לפחות הבינה. הצמוד לא נתן לה לחכות יותר מדי ובאוקטובר האחרון, הגיעה ההצעה בטוסקנה הרומנטית. מיד לאחר שאמרה "כן", גם נפתרה דילמה נוספת לזוג: איפה להתחתן.

אחרי שהתאוששו מהנופש הרומנטי, השניים מקיבוץ מזרע הגיעו לסגור תאריך ב"בת הגלבוע". "זה הכי טבעי עבורנו להתחתן בגן אירועים שמשלב ציביון כפרי לצד עכשוויות שלא נופלת מאף מקום במרכז", מספרת לנו שירי. כמו כן, הוא מכיל כמות גדולה של אנשים. ובחתונה שלנו שתתקיים ביולי הקרוב, צפויים להגיע כ-500 אורחים".

אלא שאז המקום שבו כה התאהבו הפתיע אותם בכוונות שיפוץ עתידיות של הגן והחופה. שירי ובן זוגה לא נבהלו, להיפך. ביום שלישי האחרון, אחרי חודשים של ציפייה, הם הגיעו לראות את התוצאה במסגרת ערב השקה חגיגי פתוח לקהל. בין 250 המוזמנים, הגיעו זוגות שסגרו תאריכים במהלך החורף בדומה לשירי ובן זוגה וזוגות חדשים המעוניינים להתחתן במקום.

SFP1095

"מאוד ציפינו לראות את השיפוץ ואת החידוש בגן כי הכינו אותנו מראש שצפוי להיות שינוי גדול", מספרת לנו שירי. "הוקמה חופה חדשה עם מרפסת תלויה מעל אגם שמעצימה את המראה הפסטורלי של המקום ונותנת תחושה אריסטוקרטית. המקום מואר בצורה מדהימה כי הוא מלא בדקלים, כמו כן הוסיפו ריהוט גן חדש, ולמעשה יצרו שתי אפשרויות לקיום החופה: החופה החדשה שתלויה על המים וחופה שעל כר דשא".

גם טל וינברגר ובן זוגה ניר שחל מחיפה עומדים לשבור את הכוס בחופה בסוף החודש, ובדומה לזוג הקודם – נחשפו לגן החדש בערב ההשקה, שבועיים בלבד לפני החתונה שלהם. "התאהבנו בגן עוד לפני השיפוץ שנחשפנו אליו באירוע ההשקה", מספרת לנו טל. "יש משהו בבסיס של הגן שהוא מאוד מזמין, נעים ומתאים לזוגות שמחפשים את החיבור לחתונה בטבע. השדרוג נגע בדיוק במקומות ה'פחות אטרקטיביים', מה שמראה על ההבנה של המקום את הקהל, את השוק ואת מה שמתבקש היום".

טל וניר עומדים לעשות את זה תלויים. על החופה התלויה כמובן. "מבחינתנו החופה הזו פשוט מעלה את הגן בכמה דרגות בעינינו. האפשרות לעמוד מעל האגם בזמן החופה היא קסומה, מיוחדת ושונה. אנחנו שמחים להיות מהזוגות הראשונים שמתחתנים "תלויים" על האגם".

המקום עצמו קיים כבר 17 שנים. בעברו נקרא "פארקיון גבע" ובשלוש שנים האחרונות, שופץ ומותג מחדש וזכה לשם "בת הגלבוע". בערב ההשקה, הוגשו מנות מקייטרינג הבית "אדום". "זה אוכל טעים, לא מתנשא, קולע לכל הקהלים ולא מתקמצן, שזה מאוד חשוב לי", אומרת לנו שירי שהייתה וטעמה. "אני מאוד בררנית באוכל ואני מרגישה שזה מתאים לכל אורח שיבוא לחתונה שלנו".

עוד בין הספקים באירוע, מצאנו את שי פרנקו צלמים , פפריקה DJs , XOXO עיצובים, מגנטים IMANES, בלון style ועוד , על מנת להעניק למוזמנים הצצה להתרשם מהחוויה הכוללת במקום וכן, ספקים רלוונטיים לחתונה. 

"הערב היה מאוד מיוחד ומרגש; ראינו על הצוות את הגאווה והסיפוק אחרי 'שנת החורף', שמחנו לראות כיצד הגן התעורר לחיים מאז שביקרנו אותו בדצמבר. הערב נתן הרגשת "דמה" לאירוע מהחניה המוארת והעמוסה, השומר בכניסה, לזוג הזמרים המקסים שקבל אותנו בשירה, הטעימות, הבר, הכול קיבל חיים. הספקים שכבר בחרנו היו שם וזה עזר לנו לענות על עוד כמה שאלות. שם פתאום הבנו שאוטוטו זה קורה".

 SFP1126

 SFP1127

 SFP1141

 SFP1158

 SFP1168

 SFP1171

 SFP1176

עקבו אחרינו # באינסטגרם