סיפור החתונה של טל וניר: היא נתנה לו טרמפ, הוא הבטיח לה לנצח נצחים

18/06/2014 | מאת: אלה בידר

כשטל וינברגר, עובדת סוציאלית בת 27 מכרם מהר"ל, ראתה לראשונה את ניר שחל, 30, עובד סוציאלי ביום ומנהל ברמנים בלילה מרמת ישי, הוא בכלל היה תפוס עם בחורה אחרת. זה היה לפני ארבע שנים. טל בדיוק יצאה מבית של חברה בכפר יובל והבחינה בזוג שעומד בכניסה למושב בחושך מוחלט. "עצרתי לשניהם טרמפ ולקחתי אותם עד למסעדה שהוזמנו אליה", היא משחזרת. בסוגריים היא מספרת לנו שכבר אז אכלה את הלב. "גם אני רציתי שבחור חתיך ייקח אותי למסעדה המדהימה הזו", היא מחייכת. "בדרך סיפרתי להם על פרויקט שאני אמונה עליו מטעם מכללת תל חי, ואמרתי שאני מחפשת פעילים. ניר התלהב והבטיח לי שייצור קשר".

01

"הלוואי והייתי לוקח טרמפ איתך"

הבטיח וגם קיים. המפגש הבא בין טל וניר היה בקפיטריה במכללה. "אני וחברה שלי ראיינו אותו ובחנו את כניסתו לפרויקט", מספרת טל. "הוא היה כל כך מבולבל כששאלתי אותו אם הוא זוכר שלקחתי אותו טרמפ ושלמעשה הוא כאן בזכותי והוא אמר 'הלוואי והייתי לוקח טרמפ איתך....'.

ניר מצדו ידע כבר כמעט מהתחלה שטל היא ה-בחורה בשבילו. "במשך תקופה ארוכה נשארתי גם אחרי שעות הפעילות והשתדלתי להיות הפעיל המצטיין כי טל מצאה חן בעיניי. לקראת סוף השנה חשבתי שזה זמן מתאים לפנות אליה בשאלה 'מתי תזמיני אותי לקפה?' הפעם היא נשארה מבולבלת".

ומאז הכול היסטוריה. השניים מתגוררים כעת בחיפה ובקיץ האחרון, הבינו שהגיע הזמן לשבור את הכוס. "חיפשנו טיסה ספונטנית לפריז, ובדיעבד ניר כבר ידע שהוא הולך להציע. בעזרת שתי חברות טובות שלי שהצליחו בקושי רב לא לספר לי דבר על החיפושים אחר הטבעת– הם הצליחו במשימה. במשך שבועות החביא אותה בבית עד הטיסה המיוחלת לפריז".

וזה הצליח. בפריז, התארחו השניים אצל חברת ילדות של טל שגם הייתה שותפה למזימה הרומנטית. על אף שבילו בעיר האורות הנאהבת והקסומה, ניר בחר לכרוע ברך דווקא באמצע יום בילויים ביורודיסני. בסתר לבו הוא קיווה שבובת הענק של גופי תכרע ברך לצידו.זה לא קרה. אבל היי, קרה דבר טוב עוד יותר. "על אף שראיתי את הסימנים בדרך להצעה, התרגשתי מאוד. התפרקתי, צחקתי ובכיתי באותה נשימה. זה היה רגע קסום".

ההפתעות של ניר הן לא דבר חדש לטל ולכן השניים הגיעו להסכם בנוגע ליום החתונה שהתקיים ב-28 במאי. "בגלל שניר אוד אוהב להפתיע אותי ואני אוהבת להיות יצירתית וחשוב לי להתבטא. החלטנו שאניח לניר להפתיע אותי בכמה אלמנטים בחתונה והוא נותן לי לעצב את האירוע כאוות נפשה".

השניים גם שיתפו את החברים בתהליך של החתונה על מנת להפוך אותה לאותנטית, מקרבת, מחברת וחווייתית גם לסביבה. "חבר של ניר צייר את הדמויות על ההזמנה בשעה שחברה שלי עצבה את הכתוביות ואת כל המוטיבים החוזרים במיתוג החתונה. danvetomi- חברים מהממים שרו את שיר הסלואו (: bruno mars- just the way you are acustic) והדודים של ניר מבאר שבע ניגנו יחד איתו בלייב. ומה לגבי ההפתעה של ניר? הוא הקדיש לה הקדשה מדהימה, לדבריה. "הרגשתי הכי נאהבת כמו שאני, ואין אין עליו בעולם".

02

המנה שכולם מדברים עליה?

את האוכל לשולחנו הגישו במנגלים קטנים, כולם מדברים על הבשר אבל מדברים לא בפחות התלהבות על הסלטים המיוחדים.
רגע שלא תשכחו: "הערב הזה היה מורכב מאינספור חלקים בלתי נשכחים; השיא הראשון היה רגע המפגש שלנו - ניר מחה דמעות ואני הייתי צריכה טאצ' אפ רציני אחר כך. רגע נוסף היה כשהמשפחה שלו נגנה לייב את השיר night in white satin ניר היה על התופים, וזו הייתה סגירת מעגל בשבילנו. בתחילת הקשר עוד בגישושים והמבוכה הראשונית נכנסתי לפאב האהוב בצפון בדיוק כשנגן את השיר הזה.

מה הטיפ שלכם לזוגות שנמצאים לקראת חתונה?

"חשוב להישאר יד ביד, לתמוך אחד בשנייה. לדעת לעשות פשרות ולשחרר גם אם לא מסכימים או מאמינים בהוצאה כלכלית מסוימת. המהות של הערב הזה היא להגשים את החלומות של בן הזו וחשוב לא לסטות מהדרך הזאת. הרבה אנשים יגידו דעות מסביב, או ישליכו עליכם את הלחץ שלהם ותמצאו את עצמכם סביב מתקפת ביקורת ודעות ולא תמיד יסכימו עם הדרך שלכם. תמיד תקשיבו לעצמכם, אך תדעו גם להיות פתוחים לדעות אחרות בתנאי שהן לא סותרות את החלום. לפעמים דעה של אחר יכולה להיות מראה ולהוות פרופורציה לאירוע כזה. 
ברמה הטכנית חשוב לעשות רשימה מסודרת של הוצאות מהקטנות (שטויות לרחבה) ועד לגדולות (מנות בגן) כדי להיות עם היד על הדופק ולבדוק תמיד מול התקציב שהעמדתם בפניכם. אל תשכחו שמדובר בערב אחד והחיים מתחילים רק אחר כך".

הספקים שלנו:

צילום סטילס: שי פרנקו ורביד פרי
צילום וידאו ומגנטים: רז חודק (שיצו צלמים)
קייטרינג: אדום קייטרינג ושירותי גריל
תקליטן: צח זיו
שמלה: אלינור לרמן 
איפור שיער: ניבה ויאולא
איפה מצטלמים: כפר יחזקאל, אזור הגלבוע
שיר כניסה לחופה: I wanna hold your hand בגרסה של across the universe
שיר שבירת כוס: get lucky
שיר ריקוד סולואו:Bruno Mars- just the way you are acoustic

011

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

עקבו אחרינו # באינסטגרם