כשתאריך הזכייה בגביע של מכבי חיפה נכנס לכתובה

27/06/2016 | מאת: מעיין מליח | צילום: ניר וגלעד

כנראה שהדבר הכי חמוד בזוגיות של שי ואורי זה ששניהם אוהבים את מכבי חיפה יותר מהכל ואין להם שום בעיה להראות את זה. ללא ספק, זוהי החתונה הכי ירוקה שראיתם. בעולם בו כל שבוע יוצא סרט חדש לקולנוע שמספר על דרך רומנטית ומקורית בה זוג הכירו, סתם להכיר ולהתאהב הפך להיות עניין די בנאלי. שי, סטודנטית לתואר שני בניהול מידע וידע, טוענת שהדרך בה הכירה את אורי, סטודנט ומנהל סניף "באג", הייתה הכי משעממת בעולם...

ori shai01

אהבה ביציע

כשאנחנו מדברים איתה קצת יותר אנחנו בעצם מגלים שהיו יכולים לעשות בכיף סרט על הזוגיות שלהם שהיה מגיע לכדי שובר קופות. הכל התחיל ביציע ג', אצטדיון קרית אליעזר המיתולוגי. אורי קולט את שי, אחת הבנות היחידות שמכורות למשחק ומגיעה כל שבוע לכל משחק, בית או חוץ. שי עוד לא הבינה את הפוטנציאל הגלום באהבה שמתרחשת בתוך היציע. בכל זאת, היא הייתה בסך הכל בת 9 אז.
שנים אחר כך הם נפגשים במסגרת עבודה ושומרים על קשר. לה יש חבר, הוא עוד מחפש את עצמו, ולא קורה שום דבר, עד היום בו שי זקוקה למשטח קירור למחשב, ואמא שלה משכנעת אותה להיכנס לחנות באג בה אורי עובד. עד כה, תודו שאתם לגמרי רואים את ג'ניפר לורנס בתפקיד שי ואת סוזן סרנדון בתור האמא המתערבת, לא?

והנה זה מתחיל

דייט ראשון, הולכים לבר ליד הבית... של אורי. מסתבר שאורי פמיניסט ונתן לשי לנהוג עד אליו בדייט הראשון. כלומר, או פמיניסט או עצלן. הזוגיות פורחת! 3 חודשים אחר כך הם כבר עוברים לגור ביחד כן, גם לנו זה נשמע די מהר, אבל מסתבר ששי פשוט הייתה צריכה לפנות את החדר שלה בקיבוץ לאחותה והחליטה להתארח אצל אורי לתקופה קצרה שנמשכה לנצח. בדרך הם גם מגלים שהאקס של שי התחתן עם מישהי שאורי יצא איתה, והכל מרגיש הכי מנט-טו-בי שיש. סרט, כבר אמרנו?!

על ההצעה

שי טוענת שאצלם בעדת הקיבוצניקים לא נוהגים להתחתן לפני גיל 30, לכן, כשאורי הציע לה נישואין בגיל 26 היא הייתה קצת מופתעת. היא אומרת שידעה שתתחתן אתו תמיד, אבל פשוט חשבה שהוא הקדים קצת. ההצעה הייתה פשוטה ורומנטית, בדיוק כפי ששניהם רצו. בבית בפיג'מה, כשאורי כורע ברך באמצע המטבח.
אמנם לקחו להם חודשיים וחצי להתחיל לחפש מקומות, אבל ברגע שהגיעו לבת הגלבוע היה להם ברור שזה הבית, הרבה בזכות נעם והצוות. צ'יק צ'ק נסגר התאריך, והם ידעו שאת הצעד הראשון לקראת חתונת החלומות הם הגשימו. 

ביום שחיפה לוקחת גביע אחרי 18 שנה – סיבה טובה להכניס את התאריך לכתובה

צוות המעצבות של "ציפורות" הפנים את האהבה הגדולה של בני הזוג לקבוצה ולקחו אותה הכי רחוק שאפשר. סכמת הצבעים של החתונה כולה – ירוק ולבן. ההזמנות לחתונה היו בצורת כרטיסים למשחק, חבקי הסכו"ם כללו מיתוג של סמל הקבוצה ובתוכו תמונה של הזוג, עוגת הכלה (שהכינה אמה של שי בהפתעה) הייתה עוגת מכבי חיפה, שיר שבירת הכוס היה שיר האוהדים של הקבוצה לכבוד הזכייה בגביע בשבוע שלפני החתונה (אחרי 18 שנה!). ואפילו הסכום בכתובה היה ציון התאריך של הזכייה בגביע. החברים והמשפחה, שמכירים אותם כל כך טוב, גם הפתיעו בסרט חתונה בו לקחו חלק שחקני הקבוצה וההורים של אורי הכינו חולצות לאורחים עם סמל המועדון ותאריך החתונה. מיותר לציין שלפחות 50 מיושבי היציע המושבעים הגיעו כאורחים בחתונה, נכון?

הספקים שעשו לנו את האירוע

לשי ואורי היה חשוב שיקיף אותם צוות ספקים שכולו מהעמק, אנשים שמכירים ואוהבים לעבוד אחד עם השני, ואפילו המליצו כל אחד על ספק אחר עד להרכבת הצוות המושלם. 

קייטרינג: אדום
בר: מרפסת
דיג'יי: זוהר ניב
צילום: גלעד בן שץ וניר לביא
מגנטים: אימנס
רב: יובל אלימלך
שמלה: רוית הנדל, תפירה - נטלה
חליפת חתן: סליו
איפור ושיער: מורן לוין

ori shai02

ori shai03

ori shai04

ori shai05

ori shai06

ori shai07

ori shai08

עקבו אחרינו # באינסטגרם