הטרנדים הלוהטים לעונת החתונות הקרובה

03/07/2016 | מאת: מעיין מליח | צילום: ניצן גור

לפעמים כשאנו פותחים את אלבומי החתונות של ההורים שלנו, או אפילו של אחים גדולים, אנחנו חוטפים הלם נוסטלגי די משמעותי. החתונות בכותל בשנות ה-70, השיער הנפוח והחליפות הצבעוניות של שנות ה-80, האיפור המוגזם ואולמות החתונה המצועצעים של שנות ה-90 וההפקות הבומבסטיות של שנות ה-2000 מכות אותנו בחוזקה וגורמות לנו לחשוב שתי מחשבות מיידות – הראשונה היא "אצלי זה לעולם לא יראה ככה", והשנייה – "מה לעזאזל הם חשבו?".

אופנת החתונות

התשובה הפשוטה היא שהם לא באמת חשבו – מישהו חשב עבורם. כל זוג שהתחתן, לא משנה באיזו תקופה, היה נתון להשפעתם החזקה של הטרנדים בעולם החתונות (כן, זו לא המצאה חדשה. הטרנדים האלה קיימים ומתחלפים בערך מהיום בו הומצאו החתונות), וכל זוג היה בטוח שהטרנד שלו הוא זה המנצח, הטרנד שיחזיק מעמד במבחן הזמן, הטרנד שיהפוך להיות סטנדרט בכל חתונה מעתה והלאה. חלק מהזוגות צדקו (אי אפשר להכחיש למשל שטרנד צלם המגנטים קיים כבר לפחות עשור ולא נראה שהולך לעזוב אותנו בקרוב) וחלק מהזוגות ממש ממש טעו (שמלות כלה עם שובל של 4 מטרים? אפילו על הנסיכה דיאנה זה היה מצועצע...)

שגרה זה רע!

ועדיין, נראה כי אי אפשר לחמוק מהטרנדים האלה, ולהפך. אנחנו אפילו רודפים אחריהם, מחפשים לאמץ את הטרנד החשוב הבא עוד לפני שיהפוך להיות מוכר אצל כולם. מחפשים להיות אלה שיציגו את הטרנד לעולם (או לפחות למשפחה של אבא). אם גם אתם רוצים חתונה בלתי נשכחת, טרנדית ומעניינת, כזו שאף אחד מהאורחים לא ישכח, הנה הטרנדים הלוהטים והחדשים ביותר שיפתיעו בעונת החתונות הקרבה – 

עמדות פעילות לאורחים – לא עוד חתונות משמימות עם אוכל וריקודים בלבד. החתונות של קיץ 2016 יהיו חתונות עם פעילויות לאורחים. עמדה בה שוזרות פרחים יכינו לאורחים זרים לראש ולדש החולצה, עמדת הכנת מיצים טבעיים לבחירתכם, עמדת DIY בה כל אורח מכין ברכה, תמונה או כרטיס עבודת יד לחתן ולכלה ועוד. וכמו תמיד, גם השנה יככבו התמונות, ותמיד בכל אירוע תהיה גם חברה לצילום מגנטים לאירועים. זה אף פעם לא חולף!

חתונה חברתית – יש שיקראו לה חתונה מרקסיסטית, אנחנו נקרא לה "משאירים את פנקס הצ'קים בבית". בחתונה החברתית כולם שותפים לעשייה. מקימים ביחד מאהל, כל אורח מביא מאכל או שתייה, אורח אחד מארגן הגברה ומתפעל את המוזיקה וכולם נהנים ביחד. המתנות, כאמור, לבחירתכם. חתונה חווייתית אמיתית.

חתונות על המים – חתונות בקרבת מים, ים או בריכה הן לא טרנד חדש, אבל הייתם פעם בחתונה בה החופה מתרחשת ממש על המים? אצלנו ב-'בת גלבוע' תוכלו לאמץ את הטרנד החדש עד הסוף, כאשר החופה שלכם תהיה ממוקמת על דק בתוך המים עצמם, ואורות המרצדים על פני המים יקשטו את החופה שלכם בלוק שאף מעצב לא יוכל להשיג – טבע במיטבו.

חתונות וילה – אחד הדברים המהנים הוא להתקשר לחברים הטובים בבוקר לאחר החתונה ולקבל מהם פידבקים על איך היה. הטרנד הבא לוקח את הקונספט הזה לשלב הבא, ומאפשר לכם לשאול את החברים שלכם פנים מול פנים. בחתונות וילה שוכרים הזוג הצעיר וילת ענק במיקום הנוח לו בארץ ומארגן חתונה בחצר הווילה. לאחר שהמסיבה נגמרת, כל האורחים הקרובים נשארים לישון אתם בוילה, בין אם בחדרים או במאהל המוקם במדשאה וממשיכים לחגוג אתם גם בארוחת בוקר ובמסיבה ביום למחרת.

אז איזה טרנד הכי מדבר אליכם? איזה טרנד יישאר גם לקיץ הבא ולזה שאחריו, ואיזה טרנד יהיה זה שהכי יבייש את הילדים שלכם עוד עשור? רק הזמן יגיד!

garden01

garden04

garden13

עקבו אחרינו # באינסטגרם