מעצבים לעצמם עתיד: מה קורה כשמעצבת החתונות מתחתנת?

20/11/2016 | מאת: מעיין מליח | צילום: עדי פרץ

אין ספק שאחד הדברים הקשים זה להיות אדם שאוהב את עבודתו וצריך לתת לקולגה לעשות אותה מטעמים מובנים. כנראה כך גם הרגישה עדי, בת 28 מחיפה, כשהיא ואלי בן זוגה החליטו להתחתן. בתקופה בה כל כלה דואגת לשמלה, לאיפור או למסיבת הרווקות שלה – עדי, מעצבת אירועים במקצועה, דאגה למצוא את מעצבי האירועים המושלמים שיצליחו לקחת את החזון שלה, החזון מאז הייתה ילדה קטנה, לאיך החתונה תיראה. לפחות את עניין החתן היא הצליחה לסגור ללא כל בעיות...

עדי ואלי הכירו בגיל בו רוב הישראלים עדיין "מחפשים את עצמם". בני 21, אלי עדיין בצבא ועדי כבר משוחררת טרייה אך לא לגמרי סגורה על העתיד. הזוג החל לצאת אחרי שהחבר הכי טוב של אלי, שהיה ידיד של עדי, סייע בשידוך. "לא ידעתי שאתחתן עם אלי כבר מההתחלה" אומרת עדי "עוד הייתי צעירה. אבל ככל שהזמן עבר, היה ברור לשנינו שזה זה".

bat hagilboa adieli01

חולקים הכל ויודעים לתת ספייס

במהלך השנים עדי ואלי היו צריכים להתמודד עם המרחק, בעוד אלי למד באוניברסיטת חיפה וגר בעיר, עדי התגוררה בתל אביב. אבל לפני שנה, כשעדי חזרה לחיפה וחברה לאלי למגורים משותפים, כנראה שכולם כבר ידעו שזה לנצח. נדמה שאצל הזוג הזה הכל עובד (טפו טפו!): המשפחות אוהבות ("הוא חבר ממש טוב של אחותי", מספרת עדי), החברים מסתדרים ("החברים שלו הם החברים שלי ולהפך") והם עדיין יודעים לקיים עולמות נפרדים - "אנחנו לא מהזוגות הדביקים" היא מספרת. "כל אחד מאתנו יודע לתת ספייס אחד לשני". בדירה שהם חולקים בחיפה הם אוהבים לארח כמה שיותר וגם נהנים מערבים שקטים ביחד עם בקבוק יין אדום ופרק של סדרה אהובה ברקע.

הפוך על הפוך

הצעת הנישואין הייתה הפתעה אמיתית, שהייתה אמורה להיות הפתעה לאלי אבל הפכה להיות הפתעה לעדי. "תכננתי לו מסיבת הפתעה ליום ההולדת" מספרת עדי "אבל איכשהו הוא גילה על כך והחליט לנצל את גורם ההפתעה לטובתו ולהציע לי. אני מתכננת את המסיבה, מארגנת, נזהרת שלא יתגלה לו כלום, ובינתיים הוא מארגן את כל החברים שלו להפתיע אותי." כשהגיעו לבר בהרצליה בו תכננה עדי את מסיבת ההפתעה, כל החברים כבר חיכו שם, ועדי פתאום רואה את אלי כורע ברך בעודו אומר מכריז "הפוך על הפוך!".

המקום הראשון והאחרון שראינו

בחירת הגן הייתה קלה יותר משהזוג תיאר. היו שני מתמודדים בלבד שנראו עבורם ראויים, והם החליטו לראות את "בת הגלבוע" ראשון. ברגע שנכנסו לגן, הביטו אחד בשני וידעו שזה זה. מיותר לציין שאל הפגישה עם הגן השני הם כבר לא הגיעו. "הכי נהנינו לעבור את כל התהליך עם הצוות של בת הגלבוע" מספרת עדי. "היה לנו ברור שזה בדיוק מה שחיפשנו".

רוז גולד וצורות גיאומטריות

עדי ואחותה שהקימו ביחד עסק של עיצוב חתונות, ידעו שבדיוק שכפי שרופא אינו יכול לטפל בעצמו, כך הן לא יוכלו לעצב לעדי את החתונה ולכן חיפשו את המעצבים המושלמים להגשים את החזון העיצובי. סטודיו ציפורות היה הסטודיו הנבחר, והחזון של עדי קם לתחייה בדמות עיצוב רומנטי, מלא בצורות גיאומטריות, עם הצבע רוז-גולד השולט באירוע. בר קוקטיילים כייפי התווסף לאווירה, ועוד המון טאצ'ים קטנים שהפכו את האירוע לבלתי נשכח.

הספקים שלנו:

קייטרינג – אדום
בר- המרפסת
דיג'יי – מור דהרי, ZIGNMORE
צלם – עדי פרץ
עיצוב – סטודיו ציפורות
רב – אריאל נתיב
שמלה וחליפה – שמלה: ענבל רביב, חליפה: דן גבריאלי בחיפה
איפור ושיער- איפור: רותם אלול. שיער: שמעון סיטבון

bat hagilboa adieli02

bat hagilboa adieli03

bat hagilboa adieli04

bat hagilboa adieli05

bat hagilboa adieli07

bat hagilboa adieli09

bat hagilboa adieli10

 

עקבו אחרינו # באינסטגרם