ליד האייפל, עם יין ובגט: כך מציעים נישואין

09/10/2014 | מאת: אלה בידר

אחרי שבע שנים טובות אפיק הבין שהגיע הזמן. קנה בקבוק יין, הזמין כרטיסים לשורה הראשונה בלוקיישן הרומנטי בעולם ולא שכח את הבגט הטרי. מורן כמובן חשדה שזה עומד לבוא, אבל למי אכפת... היא צרחה "כן" מיד, ולנו יש את אלבום החתונה שלהם! מזל טוב

003

הקשר בין מורן פולג ואפיק שמואלי התבשל לו לאט לאט, על אש קטנה, כמו חמין משובח ביום קר. היא בת 26 מטבעון, הוא בן גילה מעפולה, והשניים הכירו לפני שבע שנים בזמן הצבא, תודות לחברים משותפים. "נפגשנו בכמה מפגשים אקראיים, החלפנו טלפונים, יצאנו לדייט במקום שבו כולם היו יוצאים – בפסל של אלכסנדר זייד, והקשר נבנה", מספרת לנו מורן.

במרוצת השנים, מורן ואפיק הספיקו לגור שנתיים במרכז הארץ וכעת הם שוב בצפון, בדירה בטבעון. היא סטודנטית שנה אחרונה לתואר ראשון בהוראת קולנוע ותקשורת , ועובדת כמורה לקולנוע, אנימציה ופרסום ואפיק הוא איש צבא, בג'וב שהשתיקה יפה לו.

003 2 

ביישן אבל רומנטיקן

אך על אף שמדובר בבחור חשאי משהו, הוא מתגלה כרומנטיקן כשבחר לכרוע ברך בעיר הכי רומנטית בעולם. "טסנו לפריז וביום השני לטיול, עשינו שייט למגדל אייפל", משחזרת מורן. "אפיק דאג שנגיע למקום קצת לפני השקיעה, למרות שהזמנו כרטיסים רק לערב. הוא קנה מבעוד מועד בקבוק יין כדי שיהיה לנו להמשך (וכן, כמובן שחשדתי) וכשהגענו לאייפל קנינו בגט, כיאה למנהג הפריזאי. אפיק חיפש ספסל שנוכל לשבת שם לשתות ולאכול. ושם, על הספסל מול האייפל, בדיוק בשקיעה, הוא חיכה שאף אחד לא יעבור (בחור ביישן ביותר) כרע ברך, שלף את הטבעת מהכיס. אני ישר התחלתי לבכות וכמובן שעניתי לו ישר כן".

על אף התשובה הזריזה, את החתונה הפיקו השניים במשך שנה שכן רצו לקחת את הזמן לארגון חתונה בשקט ובנחת ומבלי שתפריע למהלך הלימודים והעבודה. "מרגע ההצעה היה ברור לשנינו שנתחתן בצפון, קרוב למקום המגורים של ההורים למרות שאנחנו בכלל גרנו במרכז", מספרת מורן. "הגן הראשון שראינו היה בת הגלבוע וישר התאהבנו. ראינו גן נוסף רק בשביל לקבל פרופורציות, אבל הוא לא התקרב אפילו ליופיו של בת הגלבוע"

שנה חלפה ביעף ויום החתונה הגיע. בזמן הזה, מורן גם עיצבה לא מעט מהפיצ'רים האירוע בעצמה (כפי שניתן לראות בתמונות), ותקתקה עד הרגע האחרון את כל מה שצריך. "תוך כדי איפור ושיער, שלחתי סמסים. מה לעשות? אני חולת שליטה", היא מתוודה. אפיק מצדו חווה חוויה אחרת לגמרי ביום האירוע. "בזמן שאני התאפרתי, הוא החליט לעבוד בגינה, ורק חצי שעה לפני שהוא היה צריך לאסוף אותי, הסכים להפסיק ולהיכנס להתקלח".

אבל בסוף הכל התחיל בזמן והתנהל בצורה מושלמת. "החתונה עצמה הייתה מדהימה, הגן נראה בדיוק כמו שחלמתי והמשפחה והחברים הקיפו אותנו בהמון חום ואהבה. בחופה עצמה התרגשתי בטירוף ופחדתי שאפול בדרך. לעומתי אפיק היה ממש קול רגוע ושלו. במהלך החופה, הוא ראה שאני ממש מתרגשת, אז הוא לא הפסיק ללחוש לי דברים ולהצחיק אותי. זה לגמרי הצליח".

ואחרי כל הסיפור המושלם הזה, השניים קינחו במיני ירח דבש במלון בראשית במצפה רמון ומצפים לירח דבש הארוך והמפנק בפסח הקרוב למזרח. לנו רק נשאר לרייר ולהנות מהאלבום המקסים שלהם. מזל טוב

002

הספקים שלנו:

מקום- בת הגלבוע
קייטרינג- אדום
הצלם המדהים שלנו- עידן חסון 
הדי גיי התותח- בן גוטר
איפור שיער- עמית שחר יוקב 
רב- אליעזר אויירבך
שמלה- רונן פרא'צה
בגדי חתן- זארה
תכשיטי כלה- איה בן יעקוב
נעלי כלה- רוני קנטור
עיצוב - שני לירן מWhite Rainbow
מגנטים- Meganet Magnetim

004

005

007

008

009

010

012

עקבו אחרינו # באינסטגרם