איך בוחרים שמלת כלה מושלמת - המדריך המלא

26/03/2017 | מאת: מערכת הבלוג

החתונה מתקרבת? בשעה טובה. עכשיו צריך לדאוג לדבר החשוב ביותר באירוע (חוץ ממצב הרוח שחייב להיות מעולה), השמלה שלך. לצערן של רבות עוד לא נמצאה זאת שזכתה בביקורה של הפיה – מעצבת העל של סינדרלה שיצרה לה שמלה מושלמת (למרות שהיא לא הייתה שמלת כלה אבל, את מבינה למה אני מתכוונת) וכדי שתצליחי במשימה ותראי בדיוק כמו שאת רוצה להראות יש לעבור דרך מסוימת ולבצע החלטות נכונות. אז איך תעשי זאת? אל דאגה.
לפנייך חמישה טיפים לבחירת השמלה המושלמת עבורך:

1. החליטי מהו הסגנון המבוקש –הסגנון המבוקש הוא המראה שאת הכי אוהבת ולצד המראה הרצוי חשוב שתשימי דגש גם על נוחות. כמו כן, רצוי שתתחשבי בעונה של החתונה, במקום החתונה ובשעת האירוע ושתבחרי בבדים שהולמים את גופך.

2. קנייה/ השכרה או תפירה – חלק מהכלות מעדיפות לקנות או להשכיר שמלה מוכנה בעוד אחרות מעדיפות לקבל שירות מתופרת שמלות כלה מקצועית שתתפור עבורן. אם כבר מילדות את מדמיינת את שמלת הכלה שלך עדיף לך לפנות אל תופרת מקצועית ובעלת המלצות שתדע כיצד לענות על כל הדרישות שלך, תייעץ ותלווה אותך לאורך כל התהליך המורכב.

3. תקציב השמלה–חשוב מאוד להגדיר את התקציב של השמלה מראש, הגדרת התקציב תסייע לך לשמור על מיקוד ולפנות אל סלון כלות שמתאים לסכום שאת מעוניינת לשלם. במסגרת התקציב יש לכלול גם את האיפור, השיער, האביזרים והנעליים.

4. התאימי את השמלה למבנה הגוף שלך – מחוך? מחשוף? שמלה ארוכה? שמלה קצרה? עיצוב השמלה מעלה הרבה שאלות ומכיוון שלכל כלה יש גוף שונה חשוב לדעת מהו הסגנון שמחמיא לה–לפנייך כמה דוגמאות להמחשה:
* כלה עם אגן רחב– לכלה זו מומלץ להבליט את חלקה העליון ולבחור בחצאית נפוחה.

קרדיט - סלון כלות נעמה ניומן

* כלה מלאה - לכלה זו תתאים שמלה ישרה שתצור מראה מוארך יותר או מחוכים שגורמים לגוף להראות חטוב יותר.

קרדיט - סלון כלות נעמה ניומן

* כלה רזה במיוחד – לכלה זו מומלץ לבחור בחצאית נפוחה ומחוך שיבליט את המותניים.

קרדיט - סלון כלות נעמה ניומן

* כלה עם חזה קטן – לכלה זו יתאים מחוך עדין שימולא ב"קאפים", שמלות שעשויות מבדים נשפכים ושמלות עם מחשוף עמוק.
* כלה עם חזה גדול – לכלה זו יתאים בד שמשולב עם תחרה ומכיל כיווצים לרוחב.
* כלה נמוכה – לכלה זו מומלץ לבחור בשמלת קולר או בחצאית בעלת מותן גבוהה שיוצרת מראה מוארך יותר.

קרדיט - סלון כלות נעמה ניומן

* כלה גבוהה – לכלה זו תתאים שמלת סטרפלס או קולר. כמו כן, יתאים לה מחוך וחצאית או שמלה.
* כלה עם כתפיים רחבות –לכלה זו תתאים שמלה בגזרת גופייה או בגזרת קולר, לשמלה אפשר להוסיף שרוולון שימקד את המבט לאזור המחשוף.

5. המראה הכולל –ההתארגנות סביב השמלה אינה נגמרת בשמלה ונוסף לה יש לקבל החלטות נוספות שייצרו את המראה הכולל. לאחר שתסיימי עם ההכנות של השמלה חשוב שתבחרי באיפור, אביזרים, תסרוקת ונעליים שיתאימו לה. המלצה חמה היא להימנע מעודף אביזרים – למשל - אם השמלה לבנה לגמרי אפשר לרכוש נעליים שאינן לבנות לגמרי או נעליים עם קישוט מיוחד. המלצה נוספת תהיה להצטייד בנעליים שטוחות שיאפשרו לך לרקוד בהנאה.
התמונות באדיבות סלון כלות נעמה ניומן שסייע בהכנת הכתבה.

עקבו אחרינו # באינסטגרם