כשיד הגורל מתערבת: הסיפור של הילה וירין

20/08/2017 | מאת: מעיין מליח | צילום: אדריאן סבל

הילה, סטודנטית בת 26 במקור ממושב בלפוריה, וירין, בן 28, במקור מקיבוץ שריד, למדו יחד בבית הספר האזורי של עמק יזרעאל בהפרש של שתי שכבות. כשהילה הייתה בכיתה ז', באחד הימים המשמימים בבית הספר מצאו היא וחברותיה ארנק, שאבד למישהי משכבת ט'. הארנק היה שייך לידידה טובה של ירין ובתוכו הייתה תמונה של ירין. הילה וחברותיה לקחו את התמונה, גזרו אותה לשלושה חלקים וחילקו ביניהן, לפני שהחזירו את הארנק לבעליו. אותו חלק מהתמונה של הבחור (הזר לחלוטין באותה העת) שהה ביומנה של הילה במשך שנים רבות וכפי שזה מתבקש הגורל מתערב – התמונה החתוכה הפכה לימים לתמונה של בעלה.

hila yarin 01

הנער מהתמונה הופך לחייל

לאחר סיפור התמונה המשיכו כל אחד את חייו עד היום בו הילה הגיעה לכיתה י"ב. אגב, ירין לא ידע על הסיפור כלל במשך שש שנים, רק כשהציע להילה לצאת. ירין, המבוגר מהילה בשנתיים, היה בצבא, וכמיטב המסורת במושבים ובעמק, הגיע לטקס יום הזכרון של התיכון הישן. ירין בא לבוש במדים. בזווית עינו קלט ירין את הילה, שכזכור, לא ממש הכיר עד אותו הרגע. ירין אזר אומץ וניגש... הילה, ששמרה את תמונתו של ירין ב-6 השנים האחרונות ביומן, כמובן שלא יכלה לסרב.

דייט ראשון קסום בארומה

בניגוד לסיפור האגדות שסופר עד כה, הדייט הראשון שלהם לא ממש היה מלא בזוהר. ליתר דיוק, הוא התקיים בסניף ארומה עפולה. אמנם לא המיקום המושלם לדייט, אבל תסמכו על הזוג שלנו שגם מזה יעשה מסורת, וארומה יהפוך להיות ה-מקום שלהם. לכל דירה שהם עוברים, הם מוודאים לפני שיש סניף קרוב.
מאז הדייט הראשון הם שמונה שנים ביחד. לפני ארבע שנים החליטו לעזוב את העמק ולעבור לאזור השרון.

הצעת נישואין על הר בנפאל

מי שמכיר את ירין והילה יעיד כנראה שהם הזוג הכי מתוכנן, מסודר ומאורגן שהוא מכיר. לכן, זה ממש לא יפתיע אם נגלה שהזוג ידע שהם הולכים לקראת חתונה כבר הרבה לפני ההצעה. בקיץ האחרון נסעו לטיול של חודש וחצי במזרח, והילה, שכבר יודעת עם מי יש לה עסק, ביקשה מירין "אל תציע לי נישואין בטיול". כשנשאלה מדוע, ענתה שזו הבחירה הכי בנאלית וברורה מאליה שיש. ירין, שהחליט לעשות הפוך על הפוך, הבטיח להילה שהוא לא עומד להציע.
אבל אז, הפר את ההבטחה... על פסגת הר בנפאל. חודש שלם ירין שמר את הטבעת בסוד, וזה היה חודש עמוס שכלל מעבר דירה ואריזות לטיול. "היא ממש הופתעה", מספר ירין, "זו אולי הפעם הראשונה בחיים שהצלחתי להפתיע אותה".

חוזרים הביתה, אל העמק

כיאה לזוג מתוכנן, עוד במהלך הטיול במזרח החל ירין להרים טלפונים לארץ ולהתחיל לחפש מקום לחתונה. במקביל, פתחו הזוג קובץ אקסל משותף, אליו יכול כל אחד מהשניים להוסיף פרטים על האירוע בכל זמן נתון ולעדכן את השני. אמרנו שהם מסודרים...
הזוג ידע שהם מחפשים גן אירועים פתוח ואחרי שהחלו החיפושים דווקא באזור המרכז, לאחר ייאוש קל החליטו לנסות לחזור לעמק ולראות מה יש למגרש הביתי להציע. מהרגע שנכנסו לבת הגלבוע, ידעו שהלב שלהם לגמרי שם. "אמנם המחירים במרכז היו יותר יקרים", מספר לנו ירין, "אבל גם בלי קשר לסכומים, היחס שקיבלנו בבת הגלבוע מהרגע הראשון קנה אותנו, ישר סגרנו שם". תודה מיוחדת הם מקדישים לנועם מצוות הגן. "אין מילים לתאר אותו" אומר ירין בהתרגשות, "הוא בנאדם מדהים. הוא הקסם של הגן, בזכותו קורה הכל. הוא דואג לך כאילו אח שלו מתחתן, זה מקנה שקט תעשייתי. אי אפשר לבקש יותר מזה".

"אפילו הספקתי לתת שנ"צ"

בהיותם שני סטודנטים, ידעו שהם יכולים להתחתן רק במהלך חופשה. לפני המבחנים או אחריהם, כלומר או ביוני או בספטמבר. התאריך בתחילת יוני ישב בול לשניהם. ביום עצמו כל אחד מבני הזוג התארגן בבית המשפחה, כאשר הילה התחילה באיפור ושיער. ירין לקח את היום באיזי, בארוחת בוקר עם חברים בבית קפה בו היו יושבים כנערים, כמו סגירת מעגל. "אפילו הספקתי לתת שנ"צ", מספר ירין בחיוך. לאחר מכן נסע לאסוף את הילה ליום הצילומים ומשם לגן. הם נכנסו לחופה עם השיר Can you feel the love tonight בגרסת כיסוי של להקת Passenger, וכשירין שבר את הכוס, התנגן ברקע השיר Sky full of stars של קולדפליי. המסיבה היתה מטורפת לגמרי ונמשכה עד שלוש לפנות בוקר. "היו המון חבר'ה צעירים" נזכר ירין בהנאה, "היינו אפילו יכולים להמשיך עוד".

הספקים: של ירין והילה

קייטרינג – אדום

דיג'יי – נדב זיגלמן – "השאיר את הרוקדים עד השעות הקטנות, קרע את הקהל, היה מדהים"

צלם – אדריאן סבל - "אנחנו לא זוג כזה שמצטלם כל הזמן, לא יודעים ולא אוהבים להצטלם, הוא פשוט יצר אווירה טובה ותמונות מדהימות"

רב – הרב נועם מבלפוריה

שמלת כלה – כלה כלה בקיסריה

חליפת חתן - זארה

איפור ושיער- נטע שמואלי

hila yarin 02

hila yarin 03

hila yarin 04

hila yarin 05

hila yarin 06

hila yarin 08

hila yarin 09

hila yarin 10

hila yarin 11

hila yarin 12

hila yarin 15

hila yarin 16

עקבו אחרינו # באינסטגרם