לתפארת התנועה הקיבוצית מושבית: החתונה הקסומה של תומר וטל

25/11/2018 | מאת: דניאל סרנצקי | צילום: יריב קריסטל

שמונה שנות זוגיות, שכללו מגורים משותפים ברחבי הצפון וגם טיולים בנפרד בקצוות העולם, הספיקו לתומר וטל כדי להבין שהם רוצים לחיות ביחד לכל החיים.

 

בתחילת הקשר שלהם הם התגוררו בבית השיטה, לאחר מכן טסו לטיול משותף בתאילנד ולאוס, וכשתומר חזרה לארץ טל המשיך לקמבודיה, ויאטנם וניו זילנד אך דאג להתקשר כמעט מדי יום. כשחזר, הם התגוררו יחד בקיבוץ הגושרים וכיום הם מתגוררים ברמת צבי. כן, המון קיבוצים ומושבים מעורבים בסיפור האהבה שלנו.

אוהבים את הטבע – מתחתנים קרוב לבית

כשהחליטו סוף סוף להינשא, אהבת הטבע והטיולים קיבלה ביטוי של ממש בבחירת המקום: לתומר וטל היה ברור שהם רוצים חתונה בלוקיישן פתוח, והאהבה שלהם לעמק בשילוב העובדה שהחברים והמשפחות גרים קרוב, הביאה אותם הישר אלינו.

מכיוון שלא רצו לגרוע מהיופי הטבעי של המקום, הזוג לא הוסיף אלמנטים עיצוביים רבים אל הגן. רק הציבו פרחים עדינים ביותר באגרטלים שקופים של מרכזי השולחן.

בוקר חתונה שכולו חברים, משפחה ותמונות פסטורליות

את הבוקר של היום הגדול פתחו תומר וטל בנפרד, אך בפעילות זהה לחלוטין: שניהם יצאו לארוחת בוקר מפנקת, תומר בבית הוריה במולדת וטל עם חברי הילדות בבית השיטה. לאחר מכן הם המשיכו להתארגנות. החתונה של תומר וטל היתה נוחה מאוד לספקים - שכן הזוג הקפיד לבחור ספקים מאזור הצפון.

הצילומים הזוגיים לגמרי כבשו אותנו: ביער, בנקודת תצפית מהממת על העמק הירוק, על רקע באלות החציר ועוד – אין ספק שהטבע יודע להחמיא לחתן וכלה בשיא הזוהר שלהם!

שוויון וערוץ הכיבוד

תומר וטל הגיעו אלינו לאחר הצילומים, ומעט אחריהם החלו לזרום האורחים. לאחר קבלת פנים המסורתית, החופה היתה בסימן שוויוני. בני המשפחה היו אלה שבירכו את שבע הברכות, ושילבו בהן גם גם ברכות אישיות מרגשות. במעמד זה גם תומר ענדה טבעת לטל.

לאחר שנשברה הכוס, הגיע השלב אותו תומר וטל לא תכננו אלא הופתעו – ובגדול. זה התחיל בסרטון מצחיק בו בחברים של טל שילבו קטעים מוכרים בהם נראים סלבריטאים עונים על שאלות הקשורות לבני הזוג. מיד אחר כך הוקרן קליפ שהכינה המשפחה של תומר בסגנון ערוץ הכיבוד, מה שגרם לכל האורחים להתגלגל מצחוק.

ההפתעה לא הסתיימה כאן: החלק האומנותי המשיך בריקוד יווני ושבירת צלחות מאת המשפחה של טל, ובריקודי בטן בהפתעה שגרמו לכל האורחים על הרחבה להזיז את האגן בתנועות מעגליות.

מתנה ביציאה הנד מייד

לתומר וטל היה ברור שהם לא ישלחו את האורחים בחזרה הביתה בידיים ריקות, והכינו להם מתנות קטנות וטעימות. כמה ימים לפני החתונה, הפך הבית של השניים למאפייה מאולתרת, כדי שתומר תוכל לאפות חלות קטנות ופלאפיות. כולן נארזו ונעטפו וחולקו לאורחים ביציאה מהאירוע כדי שתישאר לכולם גם מזכרת טעימה ממנו.

 

קרדיטים

צילום סטילס: יריב קריסטל

וידאו: ג'ן מוגלבסקיה

שמלה: כלה קלה

נעלי כלה: יושו

איפור: רותם פישמן

שיער: ענבר מזרחי

די ג'יי: פלג בר

עיצוב פרחים: פרחי דניאל

הרב המחתן: זאב קיציס

Tomer tal02

Tomer tal08

Tomer tal04

Tomer tal07

Tomer tal01

Tomer tal10

Tomer tal11

עקבו אחרינו # באינסטגרם