חוגגים פורים במסורת השנתית

16/03/2015 | מאת: אלה בידר

להקפיץ קהל על הרגליים זה קל, אבל מתי לאחרונה ניסיתם להעמיד הורים טרוטי עיניים שהשאירו בייביסיטר בבית ולגרום להם לרקוד כאילו אין מחר? זה מה שהיה במסיבת פורים המסורתית

אם יש משהו אחד שמאפיין את תקליטני פפריקה- זו היכולת להרקיד רחבה מלאה באנשים. אחרי עשרים שנים בתחום ועשרות אלפי חתונות ומסיבות, כמעט הכל קטן עליהם. להרקיד הורים טריים עם מעט שעות שינה ושירותי בייביסיטר על הראש? זו כבר משימה בהחלט מאתגרת.

בפורים האחרון, כמו בכל פורים בשנים האחרונות, עשרת תקליטני משפחת פפריקה נענו לאתגר. האירוע התקיים בבר המרפסת ברמת ישי, לראשונה בהפקה משותפת ביחד עם גן האירועים בת הגלבוע וקייטרינג אדום. למסיבה שיועדה לזוגות של פפריקה, בת הגלבוע ואדום הפתיעו והגיעו 600 אורחים. "הרוב המוחלט השקיעו והתחפשו", אומר לנו בתרגשות תקליטן פפריקה עובד יוסף, 37, נשוי + 3 בנות, חתולה וכלבה מקיבוץ רמת דוד. "למרות שכבר יצרנו שם למסיבות פורים, זה עדיין ממש לא מובן מאליו מבחינתי שבכלל מגיעים אנשים. אחרי הכל, מדובר בקהל קצת שונה מקהל המועדונים והמסיבות, שכבר חצה מזמן את גיל 18. מדובר בזוגות שרובם כבר עם ילדים, מה שמצריך בייביסיטר עד השעות הקטנות".

purim0003

מפתיע. איך אתה מסביר את זה?
"אלה זוגות שכבר מכירים אותנו ומבחינתם זו המסיבה השנתית שלהם כי הם יודעים שזו תהיה מסיבה מטורפת. אנחנו חברה מאוד משפחתית וכל זוג שעובר אצלנו נחרט בזיכרון. מה שמדהים בעיניי הוא הרכב הקהל. לעמוד ולהרקיד קבוצה כזו גדולה של זוגות שאנחנו חיתנו בעבר זה אושר עילאי, מרגיש כמעט כמו אורגזמה", אומר עובד. "בכלל, לעמוד לצד כל כך הרבה חברים מהתחום בהרמוניה זה כיף גדול ומעצים את תחושת הסיפוק"

"מסיבת פורים היא למעשה מסורת עתיקה שהחלה עוד בתקופת חוות החיות, פאב מיתולוגי בקרית חרושת (טבעון), איי שם בסוף שנות ה-90". אומר לנו עובד. "מאז מדי שנה, אנחנו מחליפים בכל פעם מיקום וחוגגים פורים בצורה הכי שמחה ומקפיצה שיש. הרעיון הוא להרים מסיבה שתחזיר אהבה לכל הזוגות שלנו. כל התקליטנים בחברה מתלכדים לערב אחד, מנגנים, שותים, אוכלים והאנרגיות בשמיים".


והאורחים מסכימים. לאייל אופק, 27, ומעיין פלג, 24, אשר צפויים להינשא בחתונת צהריים ביום העצמאות בגן האירועים בת הגלבוע, היה ברור לאיזו מסיבה ייצאו בפורים. "כמו לכל מסיבה שיש במרפסת, לא יכלנו שלא לקחת חלק גם בנשף פורים המפואר שהפיקו שם לטובת הזוגות של בת הגלבוע ופפריקה", אומרת לנו מעיין. "האווירה הייתה מאוד שמחה. כבר בכניסה כל אורח קיבל כוס שמפנייה והמקום נצבע בחגיגיות. התחלנו את הערב עם כוסית של וויסקי על הבר, קמנו לרקוד, הסתובבנו בין הספקים השונים ונהנינו מאוד. זה הרגיש כמו הכנה מעולה לחתונה. היחס החם שקיבלנו מנעם ואוהד מבת הגלבוע העניקו לנו המון ביטחון ורוגע לקראת החתונה, וזה בעצם אחד הדברים החשובים לנו בבחירת הספקים שלנו".

purim0007
אייל אופק ומעיין פלג, מתחתנים בצהרי יום העצמאות הקרוב 

גם אור עשור, 26, ונוב, 24, צפויים להתחתן השנה בערב ט"ו באב. "ביום החתונה נחגוג עשור ביחד". למסיבת פורים הם הגיעו בעקבות הזמנה אישית של נועם, מנהל בת הגלבוע. "פשוט לא יכלנו לסרב לו. ואנו שמחים שלא. האווירה במסיבה הייתה מדהימה, מוזיקה מעולה והמסיבה הייתה מלאה באנרגיות". לזכותם של אור ונוב ייאמר כי הם נרתמו למשימה עד הסוף, ובמסגרת תחרות התחפושות – בחרו להתחפש לבת הגלבוע. "אור התחפש לבת, ואני להרי הגלבוע", אומרת לנו נוב. " זה לא היה פשוט, אבל זה השתלם כי זכינו בפרס הראשון בתחרות התחפושות". צודקת.


purim0001
נוב ואור. אחד התחפש לבת, השנייה לגלבוע

purim0002
תקליטני פפריקה 

purim0005

purim0004

purim0011
גם זה קרה

purim0009

purim0008

purim0006
שי פרנקו הצלם ביחד עם נופר ואורן
 

עקבו אחרינו # באינסטגרם