בדיוק עשור מהפגישה – הם נפגשו תחת החופה

27/08/2015 | מאת: אלה בידר

אור ונוב הם זוג אוהבים מהתיכון, מאלה שלא נפרדים. את חגיגות העשור שלהם ביחד, שנפל על ט"ו באב, הם ציינו תחת חופה וקידושין ובמסיבה מפוארת עד השעות הקטנות של הלילה עם כל החברים והמשפחה. פייר? אנחנו גם התאהבנו

nov or01

עשר שנים לקח להם להבין את העובדה שנועדו להיות. נשמע ארוך, אבל כשמדובר בשניים שמכירים מגיל 14, זה מסתדר לנו טוב בראש. אור ונוב הם מהזוגות שנראים כאילו נולדו להיות יחד: הוא קצין בצה"ל בן 26, היא סטודנטית לסיעוד בת 24, ושניהם הכירו בתיכון – במסיבת יום הולדת של חבר משותף. מאז הם לא נפרדים. 
טוב, אם לדייק – הם כן נפרדים בתדירות די גבוהה אפילו - ככה זה כשאתה איש צבא. עם זאת, העובדה שאור לא נמצא הרבה בבית כנראה משמרת את הלהט והאש. "אחרי עשור של חברות, אני שמחה שיש לי עדיין פרפרים בבטן. בכל פעם שאור מגיע הביתה, אני מתרגשת מחדש. התחושה היא שאנחנו כל פעם מתאהבים מחדש והאהבה רק מתעצמת".

אבל מה עושים כשהחתן חוזר הביתה, יומיים בלבד לפני החתונה? ובכן, תסמכו על נוב שכבר יודעת להתנהל במציאות הזוגית הזאת, שעובדת להם כל כך. "ארגנתי הכול כמעט לבד. ככה זה כשמתחתנים עם איש בצבא הקבע. את ההכנות לחתונה התחלתי תשעה חודשים לפני האירוע עצמו", היא מספרת לנו. "מכיוון שאני סטודנטית לסיעוד והייתי בשנה שנייה ללימודים שידועה כשנה הקשה ביותר – היה לי חשוב שהכל יהיה סגור מראש. ידעתי גם שאור לא נוכח ביום יום והיה לי חשוב שהוא יהיה מעורב, אז דאגנו לפרוס את המשימות והתוכניות לאורך יותר חודשים. זה לא היה קל, הייתה תחושה שזה לא יגיע – אבל בסוף הכל קורה".

למרות הכל, היה דבר אחד שרק אור עשה, ללא שום ידיעה ועזרה של נוב – הצעת הנישואין. "אור הציע לי בגלבוע, בעזרתם של גל ואילון, זוג החברים המדהימים שלנו", משחזרת נוב. "מכיוון שאי אפשר להסתיר ממני כמעט דבר, אור החליט לנצל את העובדה שלא הייתי בארץ ולתכנן את ההצעה. יום אחרי שחזרתי לארץ, קבענו עם גל ואילון. כשהגעתי למקום, המתין לי שביל מתוקתק עם בלונים ושוקולדים ושלט ענק שעליו היה רשום: 'נובי התנשאי לי?' - זה היה הרגע הכי מאושר בחיי. אחרי 10 שנים - זה סוף סוף קרה. בדיוק ביום החתונה שחל בט"ו באב חגגו אור ונוב עשור לזוגיות שלהם והשמחה הייתה ענקית. לחופה הם נכנסו בשיר "הינך יפה רעייתי" של עידן רייכל, אותו שרו והקליטו בעצמם. "הדבר שחקוק בזכרוני היה האושר הגדול ברחבה היפה של בת הגלבוע. כל שכבות הגיל רקדו, הייתה אווירה מדהימה וכולם היו בעננים, כמובן שזה כולל אותנו. התגובות הטובות לא מפסיקות לזרום ואנשים פשוט אמרו לנו שהם מאחלים לעצמם שתהיה להם חתונה כזו. מה צריך יותר מזה? המקום מדהים ויפהפה, השירות, האוכל - פשוט הכל".

ועכשיו, רגע לפני שהם נכנסים לשגרה של זוג נשוי וחזרה לחיי צבא בית ועבודה, מתכננים השניים את ירח הדבש בתאילנד שיימשך שלושה שבועות. אחר כך, הם יתפנו לילדים. הם רוצים מלא. כלומר ארבעה, או לפחות זוג אחד של תאומים (כמו שאור מייחל), או שבעצם "נתחיל עם אחד, ונתקדם לארבעה. נראה מה ייצא". הולך.

הספקים שלנו:

קייטרינג: אדום
בר: המרפסת
צלם: תומר סבג
תקליטן: נדב זיגלמן
איפור ושיער: מורן לוין
שמלה בתפירה אישית: לובה
עיצוב: Mr & Mrs עיצוב - ליאור מינסטר
מגנטים: מומגנט
הקלטת שיר כניסה לחופה: אולפני חן- חן הררי
הזמנה: טל ויצמן

nov or05

nov or09

nov or08

nov or06

nov or04

nov or10

nov or11

nov or12

nov or13

nov or14

עקבו אחרינו # באינסטגרם