4 פתרונות קירור פשוטים לחתונת קיץ מושלמת

14/09/2016 | מאת: מעיין מליח | צילום: מערכת הבלוג

הקיץ הישראלי הוא קיץ לא קל. הוא לא מעונן וגשום כמו בלונדון וגם לא יבש ונעים כמו בדרום אפריקה. כאן מדובר על חום, על לחות, על זיעה, ובגדול – לא מזג אוויר אידיאלי לרקוד ולזוז בו. יחד עם זאת, לא ניתן להכחיש שעונת החתונות הפופולרית בארצנו הקטנטנה היא בדיוק באותם חודשים של חום. אם אתם תוהים לפשר החיבור הזה – הסיבה היא פשוטה, הקיץ הוא עונה מושלמת לחתונות, מזג האוויר מושלם לצילומים מקדימים והכלה תמיד נראית יפה יותר באור השמש הטבעי. ומה עם החום? בדיוק בשביל זה קיימים פתרונות קירור פשוטים, לשירותכם:

הפתרון הטבעי – מתחתנים בגן פתוח

חתונת קיץ בגן אירועים פורח ורחב ידיים – יש יותר קלאסי מזה? המים המפכים הזורמים במקום, הירוק שממלא את העיניים ומרחיב את הלב, והשטח הפתוח שרק קורא לכם לרקוד, לקפוץ ולהשתולל. בניגוד למקומות אחרים במרכז, חתונה בגן פתוח בצפון, כמו בת הגלבוע, כמעט ולא מצריכה שום אמצעי קירור חיצוני חוץ מאמא אדמה. המרחבים הפתוחים מאפשרים לבריזה הצפונית לעבור בין האורחים ולכם להעביר חתונה שלמה עם מזג אוויר מושלם.

garden09

הפתרון הקל – השכרת מצננים

למרות הכל, גם גן פתוח יכול לפעמים להיות מעט חם, ולכן תוכלו לבחור בהשכרת מצננים נוחים משלל סוגים שיעזרו לכם לקרר את האווירה. המצננים מגיעים במגוון גדלים, סוגים והספקים, ויכולים להתאים לכל כמות של אורחים. המצננים עובדים על שילוב של אוויר ומים והם מקררים במהירות רבה את כל הרחבה. היתרון בהשכרת מצננים כאלה הוא שניתן למקם אותם באירוע מכל סוג, גם אם בחרתם להתחתן בחיק הטבע, ביער, בשמורה או במיקום מבודד אחר, והם אינם דורשים התקנה מורכבת, אלא רק שקע חשמל ובדר"כ מילוי מים חד פעמי בתחילת האירוע.

mznen

הפתרון המהנה – מערפלי מים

דמיינו את אווירת "יום המים" שכל כך אהבנו בתור ילדים בחג השבועות, רק בחתונה שלכם. מערפלי מים הם למעשה רצועות של טפטפות אותן תולים לאורך הרחבה והן משחררות נתזי מים קרירים על האורחים, מדי מספר דקות. הנתזים הללו מרעננים, מקלילים את האווירה ומרעננים את האורחים בשניות. פתרון זה מושלם בעיקר לחתונות של שישי בצהריים בתקופת הקיץ, בהן ניתן להתייבש במהירות.

הפתרון הטעים – קרטיבים וגלידות ברחבה

אחת הדרכים הכי כיפיות להתקרר היא על ידי אכילת משהו קר וטעים, ואין כמו קרטיב שמגיע ישירות אל הרחבה אל האורחים הרוקדים כדי להפוך כל חתונת קיץ לקצת יותר כיפית. חברות רבות מייצרות קרטיבים בגדלים מיוחדים שמתאימים לרחבת הריקודים, וניתן למצוא גם קרטיבים אורגנים שמיוצרים ממיצי פרי, ללא כימיקלים וסוכרים מיותרים. בנוסף, תוכלו להציב עמדת גלידות בצמוד לרחבה להנאת כל האורחים, או, אם אתם מעוניינים באופציה בריאה יותר, עמדה של פירות טריים, קרים ומרעננים.

ice cream man

עקבו אחרינו # באינסטגרם